شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

پلتفرم اختصاصی آی تی بی تریدر (ITBX Trader)

پلتفرم اختصاصی آی تی بی تریدر (ITBX Trader)

پلتفرم انحصاری آی تی بی دارای فضایی کاربرپسند بوده و توانسته فعالیت‌های معاملاتی تریدرها را سهولت بخشد. معامله‌گران در این پلتفرم می‌توانند به تمامی ابزارهای تحلیلی و ترسیمی دسترسی داشته باشند.

 

 

آشنایی با پلتفرم اختصاصی بروکر آی‌تی‌بی ؛ آی‌تی‌بی تریدر (ITBX Trader)

در دنیای پویای بازارهای مالی، پلتفرم‌های معاملاتی بسیاری وجود دارند که معامله‌گران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با توجه به تنوع این پلتفرم‌ها و ویژگی‌های ارائه شده توسط هر یک از آن‌ها، انتخاب بهترین پلتفرم معاملاتی می‌تواند کار دشواری باش؛ زیرا هر یک از این پلتفرم‌ها باید بتوانند با توجه به ترجیحات و نیازمندی‌های معامله‌گران، بهترین ابزارها و ویژگی‌ها را به آن‌ها ارائه دهند.

بروکر آی‌تی‌بی (ITBFX) در بروزرسانی اخیر خود، توانسته پلتفرم معاملاتی حرفه‌ای و جدیدی را به کاربران ارائه دهد. این پلتفرم دارای تمامی ابزارها و امکانات مورد نیاز و استفاده معامله‌گران است و معامله‌گران در این پلتفرم می‌توانند به ویژگی‌های کارآمدی همچون اخبار و تقویم اقتصادی و کپی تریدینگ در بازار فارکس دسترسی داشته باشند.

پلتفرم انحصاری آی تی بی با طراحی کاربر پسند خود توانسته بستر معاملاتی بی‌نقصی را به کاربران خود ارائه دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی پلتفرم جدید آی تی بی بپردازیم و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی پلتفرم اختصاصی آی‌تی‌بی (ITBFX)

به کمک جمعی از متخصصین حرفه‌ای، بروکر آی تی بی توانسته در طی بروزرسانی‌های جدید خود، از پلتفرم انحصاری‌اش رونمایی کند. این بروکر اسم پلتفرم جدید خود را «آی تی بی تریدر» گذاشته است. این پلتفرم یک فضای معاملاتی بدون نقص است که توانسته تمامی ویژگی‌های مورد نیاز معامله‌گران را در خود جمع کند.

پلتفرم انحصاری آی تی بی دارای فضایی کاربرپسند بوده و توانسته فعالیت‌های معاملاتی تریدرها را سهولت بخشد. معامله‌گران در این پلتفرم می‌توانند به تمامی ابزارهای تحلیلی و ترسیمی دسترسی داشته باشند. ابزارهای تحلیلی این بروکر طیف گسترده‌ای از ابزارهای تکنیکال و انواع اندیکاتورها (Indicators) را شامل می‌شود.

همچنین، معامله‌گران می‌توانند از قابلیت کپی تریدینگ این پلتفرم بهره‌مند شوند. کپی تریدینگ معامله‌گران را قادر می‌سازد تا از نحوه معامله و استراتژی‌های معامله‌گران حرفه‌ای استفاده کرده و آن‌ها را برای معاملات خود کپی کنند.

اخبار و تقویم اقتصادی یکی دیگر از ویژگی‌های پلتفرم انحصاری آی‌تی‌بی است که معامله‌گران می‌توانند از طریق آن به تمامی رویدادهای مهم اقتصادی دسترسی داشته باشند. این ویژگی معامله‌گران را قادر می‌سازد تا تاثیر اخبار و تقویم اقتصادی را بر دارایی‌های مالی بررسی کنند.

پلتفرم اختصاصی آی تی بی فضای معاملاتی شفاف و کاربرپسندی را ارائه می‌دهد و معامله‌گران می‌توانند آن را بر اساس علایق خود شخصی‌سازی کنند. این پلتفرم در ۳ نسخه ویندوز، موبایل و وب موجود است و معامله‌گران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

ابزارهای تحلیلی و فضای معاملاتی پلتفرم اختصاصی آی تی بی (ITBFX)

بروکر آی تی بی سعی کرده است تا در پلتفرم اختصاصی خود، معامله‌گران را به تمامی ابزارهای تحلیلی و نموداری مهم مجهز کند. از این ابزارهای مهم تحلیلی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اندیکاتورها
  • اوسیلاتورها (Oscillator)
  • الگوهای تکنیکال
  • ابزارهای فیبوناچی
  • انواع ابزارهای ترسیمی و نموداری

همچنین، پلتفرم انحصاری آی‌تی‌بی تمامی داده‌های قیمتی را در زمان واقعی و بدون تاخیر به معامله‌گران ارائه کند. معامله‌گران می‌توانند در این پلتفرم، فضای معاملاتی خود را بر اساس ترجیحات شخصیشان بهینه کنند.

پلتفرم اختصاصی آی تی بی همچنین امکان صدور هشدار برای دارایی‌های منتخب معامله‌گران را فراهم کرده است. به کمک این ویژگی، کاربران می‌توانند سطح قیمتی خاصی را برای دارایی مورد نظر خود در آینده مشخص کرده و هشداری برای آن تعیین کنند. زمانی که قیمت دارایی مورد نظر معامله‌گر به این سطح از پیش تعیین شده برسد، این پلتفرم هشداری را برای آگاه‌سازی معامله‌گر صادر می‌کند.

با این قابلیت، معامله‌گران دیگر ترسی نسبت به از دست دادن فرصت‌های معاملاتی احتمالی ندارند و می‌توانند با خیال راحت در سطوح قیمتی مدنظرشان معامله کنند.

بستر معاملاتی آی‌تی‌بی تریدر (ITBFX Trader)

بستر معاملاتی آی‌تی‌بی تریدر (ITBFX Trader)

قابلیت کپی تریدینگ (Copy Trading) در پلتفرم اختصاصی بروکر آی‌تی‌بی (ITBFX)

کپی تریدینگ معامله‌گران را قادر می‌سازد تا نحوه معامله و استراتژی معامله‌گران موفق و با تجربه را کپی کنند. با استفاده از این قابلیت، معامله‌گران تازه‌کار می‌توانند به صورت خودکار تمامی سفارشات این معامله‌گران را دوباره برای خود انجام دهند و به اصطلاح «کپی» کنند.

در این راستا، پلتفرم اختصاصی آی تی بی، قابلیت استفاده از کپی تریدینگ را برای کاربران خود فراهم کرده است. این پلتفرم اطلاعات کاملی مانند نحوه و دارایی مورد معامله تریدرهای حرفه‌ای ارائه می‌دهد و کاربران پلتفرم انحصاری آی تی بی می‌توانند با استفاده از ویژگی کپی تریدینگ این پلتفرم، استراتژی‌‌‌های معاملاتی تریدرهای حرفه‌ای را مقایسه کرده و موردپسندترین آن‌ها را برای معاملات خود کپی کنند. این ویژگی باعث می‌شود که درصد موفقیت کسانی که می‌خواهند از قابلیت کپی تریدینگ استفاده کنند، افزایش یابد.

اخبار و تقویم اقتصادی آی‌تی‌بی تریدر (ITBFX)

معامله‌گرانی که از تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis) استفاده می‌کنند، باید بتوانند به جدیدترین اخبار اقتصادی جهان دسترسی داشته باشند. پلتفرم انحصاری آی تی بی توانسته بخشی را برای کاربران خود فراهم کند که بتوانند از طریق آن، به بروزترین اخبار و تقویم اقتصادی دسترسی داشته باشند.

کاربران این پلتفرم می‌توانند اخبار اقتصادی مختلفی را بر اساس میزان تاثیرگذاری آن‌ها بر بازارهای مالی فیلتر کنند. اخبار اقتصادی پلتفرم اختصاصی آی‌تی‌بی شامل انواع سیاست‌گذاری‌های مالی و پولی، نرخ بهره و تنش‌های ژئوپلتیکی می‌شود.

معامله‌گران می‌توانند این اخبار و تقویم اقتصادی را بر اساس دارایی‌های مورد نظرشان دسته‌بندی کنند. این ویژگی باعث سهولت فعالیت معامله‌گر می‌شود، زیرا معامله‌گر دیگر نیازی بر بررسی تمامی اخبار را ندارد.قطعا معامله‌گرانی که از ترکیب اخبار و تقویم اقتصادی و تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند می‌توانند درصد موفقیت بیشتری در معاملات خود داشته باشند.

مقایسه‌ی متاتریدر (Metatrader) و پلتفرم انحصاری آی تی بی (ITBFX)

متاتریدر یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی در بین فعالان بازارهای مالی است که توانسته به بستر معاملاتی اکثر بروکرها تبدیل شود. در این راستا، پلتفرم‌ انحصاری آی تی بی تصمیم گرفت تا تمامی ویژگی‌های این پلتفرم را جمع‌آوری کرده و به صورت بهینه‌تری و در قالب یک پلتفرم معاملاتی تازه، به کاربران خود ارائه دهد.

پلتفرم اختصاصی آی تی بی با متخصصین با تجربه و حرفه‌ای خود توانسته امکانات و ویژگی‌های بهتری را نسبت به متاتریدر ارائه دهد. از ویژگی‌های منحصر به فرد آی تی بی تریدر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرعت چند برابری در اجرای معاملات
  • نمایش پیپ ولیو (PIP Value) تمامی نمادها به دلار
  • امکان واریز و احراز هویت در داخل پلتفرم به صورت آنی
  • شفافیت اطلاعات به مراتب بیشتر
  • نمایش برترین نمادها و تغییرات قیمتی در روز

جمع‌بندی نهایی

انتخاب بهترین پلتفرم معاملاتی یکی از مهم‌ترین نکات برای فعالان بازارهای مالی است. این پلتفرم‌ها به معامله‌گران کمک می‌کنند که بتوانند سفارشات خود را در بازار ایجاد کنند.

پلتفرم اختصاصی آی تی بی توانسته در این راستا قدم بزرگی بردارد و تمامی ویژگی‌های مورد نیاز معامله‌گران را به ارمغان آورد. این پلتفرم دارای بخش‌ها و امکانات مهمی همچون اخبار و تقویم اقتصادی، تمامی ابزارهای تحلیلی و نموداری، کپی تریدینگ و فضای معاملاتی کاربرپسند است.

پلتفرم اختصاصی آی‌تی‌بی در ۳ نسخه ویندوز، موبایل و وب موجود است و معامله‌گران می‌توانند در هر منطقه جغرافیایی و زمانی به آن دسترسی داشته باشند.

در نهایت، می‌توان گفت معامله‌گرانی که میخواهند با قیمت‌های بهتر، سریع‌تر سفارشات را ایجاد کرده و شفاف‌سازی بیشتری نیز در معاملات خود داشته باشند، می‌توانند پلتفرم اختصاصی آی‌تی‌بی را به عنوان انتخاب اول خود برگزینند.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی