شمانیوز
شما نیوز

کتلت لوبیا قرمز

یک غذای گیاهی و متفاوت برای شام درست کن / طرز تهیه کتلت لوبیا قرمز ،غذایی متفاوت

یک غذای گیاهی و متفاوت برای شام درست کن / طرز تهیه کتلت لوبیا قرمز ،غذایی متفاوت

در خبر زیر به شما طرز تهیه کتلت جدید، متفاوت گیاهی ، به نام کتلت لوبیا قرمز را آموزش خواهیم داد.

به گزارش شمانیوز :کتلت لوبیا قرمز یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای افراد گیاه‌خوار است.کتلت لوبیا قرمز مملو از پروتئین و فیبر بوده و مطمئناً به‌عنوان وعده غذایی سالم برای همه گروه‌های سنی مناسب است.کتلت لوبیا قرمز معمولاً با ترکیبی از ادویه‌های خاص ساخته می‌شود که عطر و طعم نوازشی استفاده آن را برای همه گروه‌های سنی جذاب می‌کند.کتلت لوبیا قرمز، یک غذای سریع و آسان برای تهیه و سرو کردن است و برای روزهایی که می‌خواهید بدون زحمت وقت کمی به آشپزی بپردازید، بسیار مناسب است.

مواد لازم 

لوبیا قرمز  یک و نیم لیوان
پیاز کوچک 1 عدد
 سیب زمینی متوسط 1 عدد
 جعفری  3 قاشق غذاخوری
تخم مرغ 1 عدد
 آرد 1 قاشق غذاخوری
 نمک، فلفل سیاه و زردچوبه  به مقدار لازم
پودر پاپریکا، پودر آویشن و پودرسیر  به مقدار لازم

طرز تهیه

برای تهیه کوکو لوبیا قرمز، ابتدا لوبیا را بشویید و درون یک کاسه مناسب بریزید و به مدت 1 شب با آب سرد خیس کنید. در این زمان آب آن را چند مرتبه تعویض کنید. سپس پوست سیب زمینی و پیاز را بگیرید و به همراه لوبیا در قابلمه ای مناسب کاملا بپزید.

پس از پخت کامل مواد آن ها را آبکش کنید تا آب اضافی آن ها خارج شود. سپس با غذاساز آن ها را خوب میکس کنید.

پس از اینکه خوب میکس شدند آن ها را داخل ظرف مناشبی بریزید و ادویه ها را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس جعفری خرد سده را به همراه تخم مرغ و آرد به آن ها اضافه کنید و خوب ورز بدهید. تا مواد کاملا یکدست شود. آن را حدود 30 دقیقه داخل یخچال قرار بدهید تا مواد خوب به خورد هم بروند.

داخل تابه ای مناسب روغن بریزید و از مواد کتلت بردارید و به شکل دلخواه خود در آورید و داخل روغن داغ دو طرف آن را سرخ کنید. برای اینکه مواد کتلت به دستتان نچسبد، دستان خود را نم دار کنید.

به همین ترتیب تمام مایه کوکو را سرخ کنید. پس از اینکه کوکوها سرخ شدند، آنها را روی دستمال مخصوص روغن گیری قرار بدهید تا روغن اضافی شان گرفته شود. در نهایت کوکوها را به همراه نان سرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی