شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه /فال حافظ فردا شنبه 22 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا شنبه 22 اردیبهشت 1403 را میتوانید بخوانید.

فال حافظ روزانه /فال حافظ فردا شنبه 22 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ، یکی از روش‌های قدیمی و محبوب پیشگویی در فرهنگ ایران است.با خواندن یک بیت شعر از دیوان حافظ و استفاده از اصول فال حافظ، می‌توانید نظری در مورد آینده‌ی خود بگیرید.تفسیر و تعبیر فال حافظ به قدرت ارتباط حافظ با عالم غیب و دانایی او مربوط می‌شود.فال حافظ، یک روش سرگرم‌کننده و همچنین شکلی از فراگیری شعر و ادبیات است.در ادامه فال حافظ فردا 22 اردیبهشت را بخوانید. 

متولدین فروردین

اگر روم ز پی اش فتنه​ ها برانگیزد

ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد

و گر به رهگذری یک دم از وفاداری

چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که بدان هیچ کاری با زور درست نمی‌شود پس برای پیشرفت دست از ستیز بردار و سعی کن که با عقل و تدبیر کارت را ادامه دهی.

 متولدین اردیبهشت

سلامی چو بوی خوش آشنایی

بدان مردم دیده روشنایی

بیاموزمت کیمیای سعادت

ز همصحبت بد جدایی جدایی

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به استعدادها و توانایی‌های خود اعتماد داشته و برای رسیدن به مقصود از آنها استفاده کنید. از معاشرت با دوستان و افراد نااهل و نادان برحذر باشید که ممکن است به شما ضربه بزنند. امیدتان به خداوند باشد و به او توکل داشته باشید و با تمام تلاش خود برای رسیدن به هدف جلو بروید. وهم و خیال را کنار گذاشته و واقع بین باشید و اهداف خود را با حقیقت زندگی هماهنگ کنید.

 متولدین خرداد

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است

به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اگر چیزی را می خواهی باید برای آن تلاش کنی. در عشق ثابت قدم باش و دوست را کسی مپندار که تو را تحسین می‌کند. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش تا به سعادت برسی. در کارهایت زیاد مکث مکن.

 متولدین تیر

سلیمی منذ حلت بالعراق

الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست

الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید که گاهی در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می‌دهد که در زندگی انسان تحولاتی را ایجاد می کند. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگی ات روبرو شده ای آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

 متولدین مرداد

دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم

نقشی به یاد خط تو بر آب می‌زدم

ابروی یار در نظر و خرقه سوخته

جامی به یاد گوشه محراب می‌زدم

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید که انجام نیتی خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن در وجود تو هیاهویی به راه انداخته است اما بدان برای رسیدن به مقصود خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع‌بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاش وسیع و همت والا می‌توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می‌کشی در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

 متولدین شهریور

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

دوتا شد قامتم همچون کمانی

ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

متولدین مهر

دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند

فی‌الجمله اعتماد مکن بر ثبات دهر

کاین کارخانه‌ای است که تغییر می‌کنند

تعبیر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که دل و زبانت یکی است و این خصلت گاهی برایت دردسرساز می‌شود. به هر کسی اعتماد نکن و بدان که حال روزگاران متغیر است؛ پس هوشیار باش تا بتوانی آنگونه که دلخواهت است، زندگی کنی.

متولدین آبان

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که مدتی است گمشده‌ای دارید و به دنبالش به آب و آتش زده‌اید اما مشکلاتی بر سر راه شماست. دچار اندوه هستید و بیقراری می‌کنید. صبور باشید و به تلاش خود ادامه دهید. اگر از یک راه به نتیجه دلخواه نرسیدید راه‌های دیگر را امتحان کنید و هرگز ناامید و مأیوس نباشید. شاید به همفکری با بزرگان و افراد دانا نیاز پیدا کنید. در رفع نقاط ضعف خود بکوشید.

 متولدین آذر

گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو

باد بهار می‌وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی‌کند ولی

گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده‌ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده‌اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید. فرد خیال‌پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی‌کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

 متولدین دی

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد

ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

نه به تنها حیوانات و نباتات و جماد

هر چه در عالم امر است به فرمان تو باد

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید که شما پیشرفت زیادی می‌کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقه‌مند هستند. از خوبی و مهربانی دست برندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 متولدین بهمن

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی

چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم

ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که بخت و اقبال به شما روی آورده و در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. اگر کمی پشتکار به خرج دهید می‌توانید همه آرزوها و اهداف خود را محقق کنید. روزهای شاد و خوبی را پیش رو دارید، در این ایام به فکر دیگران هم باشید. شکرگزار نعمت‌های خداوند باشید و قدر نعمت هایش را بدانید.

 متولدین اسفند

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد

مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید که رفتاری سرشار از عشق و مهربانی دارید و محبت خود را از هیچ کس دریغ نمی‌کنید. با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید تا دچار خسران نشوید و به سعادت و خوشبختی برسید. مال و ثروت دنیوی اگرچه برای رفاه و آسایش است اما ابدی نیست، از وابستگی به مادیات برحذر باشید که محبت و عشق سرمایه های جاودان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی