شمانیوز
شما نیوز

فروش خودرو

فروش خودرو های برقی خارج از سامانه امکان پذیر است؟/ جزئیات فروش خودرو های برقی

فروش خودرو های برقی خارج از سامانه امکان پذیر است؟/ جزئیات فروش خودرو های برقی

طبق اعلام رئیس سازمان توسعه تجارت فروش خودرو های برقی خارج از سامانه امکان پذیر است.

به گزارش شمانیوز: مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: درحال‌حاضر خودروهای برقی وارداتی از حالت انحصاری خارج شده و بر همین اساس می‌تواند قیمت‌گذاری نداشته باشد، اما با توجه به شرایطی که وجود دارد نظارت سازمان حمایت برقرار است.

او افزود: شرکت‌های واردکننده خودرو برقی می‌توانند خارج از سامانه جدیدی که برای فروش خودروهای برقی باز شده، خودرو بفروشند، اما بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در سامانه خودرو بفروشند و بر نرخ هم نظارت وجود داشته باشد.

رئیس سازمان توسعه تجارت تصریح کرد: باتوجه به انتخاب دو خودرو برقی و بنزینی در سامانه، استقبال از خودروهای برقی قابل توجه بود، به طوری که انتخاب بیش از ۶۰۰ دستگاه خودرو برقی در مقایسه با انتظاری که ما داشتیم، عدد خوبی بوده است.

ضیغمی تصریح کرد: چیزی بالغ بر ۸ هزار خودروی وارداتی برقی آماده عرضه در سامانه جدیدی است که مختص خودروهای برقی راه‌اندازی شده است همچنین امکان فروش خودرو‌های برقی خارج از سامانه وجود دارد.

رئیس سازمان توسعه تجارت از امکان فروش خودرو‌های برقی خارج از سامانه خبر داد.

ضیغمی اضافه کرد: برخی به دنبال خودروهای وارداتی خاص هستند، اما ما برای کل مرم خودرو وارد می‌کنیم و ملاحظه‌ای نداریم که برای گروه خاصی خودرو وارد کنیم. هر چقدر خودرو عادی وارد شود و در سامانه متقاضی نداشته باشد در سامانه مازاد عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی