شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت بازآفرینی:

۵ رزمایش در همکاری با گروه‌های جهادی برای نوسازی بافت فرسوده برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از برگزاری ۵ رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی خبر داد

 ۵ رزمایش در همکاری با گروه‌های جهادی برای نوسازی بافت فرسوده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد. همچنین در این همایش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق شود و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

آیینی از برگزاری ۵ رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی خبر داد.

وی افزود: با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از مجموعه‌های دست‌اندرکار این برنامه، برگزاری این همایش را مرحله گذار توصیف کرد و گفت: برگزاری این همایش به حضور گروه‌های جهادی در حوزه راه و شهرسازی رسمیت می‌دهد.

گفتنی است در این همایش، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن، سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان و زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی حضور یافتند.

بازگشت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی