شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز : فال تاروت، یک راه مسلم‌ترین است برای باور کردن در طالع‌بینی است. در پاسخ‌های تاروت، رموز عمیق و اسرارآمیزی پنهان شده‌اند که برای کشف آن‌ها باید درون خودمان را کاوش کنیم. هنر خواندن فال تاروت، نیازمند تسلط بر علم تمام شماره‌ها، نمادها و تکه‌های پازلی است که زندگی را تشکیل می‌دهند. فال تاروت به ما یادآوری می‌کند که هنوز ما از پیچیدگی‌هایی که در هر لحظه با آن روبرو هستیم، خارج نشده‌ایم و عمق درون خویش را بشناسیم.

فروردین

کارت تاروت: کارت شش سکه

فروردینی ماهی جان، وقتی بچه بودی زندگی خیلی ساده تر نبود؟ حالا که بزرگتر شده اید، با تمام کارهای خسته کننده و خسته کننده بزرگسالی روبرو هستید و آن درخشش جادویی که در دوران جوانی داشتید را ندارد. به هر حال، امروز برای جوانی خود حس نوستالژی داشته باشید. بالاخره اون موقع بعضی چیزا بهتر بود.

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

اردیبهشت ماهی، امروز بهترین زمان برای مبارزه برای چیزی است که به آن اعتقاد دارید. به جای نشستن در حاشیه، زمانی که چیزی درست نیست صحبت کنید. زمانی برای انفعال وجود دارد، اما اکنون نیست. اگر به این معنی است که همه چیز در مورد شخص یا افرادی که با آن ها دعوا می کنید کمی ناخوشایند است، همین طور باشد.

 

خرداد

کارت تاروت: کارت هفت سکه

خرداد ماهی عزیز، در حالی که شما معمولاً روی اهداف کوتاه مدت با پاداش های خودکار تمرکز می کنید، این دقیقاً در دراز مدت به شما کمک نمی کند. امروز روی آنچه برای آینده خود می خواهید تمرکز کنید. مطمئناً، ممکن است برای رسیدن به آنجا کار زیادی به نظر برسد - به خصوص در ابتدا - اما در پایان ارزش آن را دارد.

تیر

کارت تاروت: کارت شش چوبدست

تیرماهی جان، اخیراً کارهای جالب زیادی انجام داده‌اید، اما اگر به دیگران اجازه ندهید که آنها از آنها مطلع شوند، موفقیت‌ها ناپدید می‌شوند. هیچ اشکالی ندارد که به کاری که انجام داده اید افتخار کنید، پس شادی خود را از پشت بام ها فریاد بزنید. نگران نباشید که دیگران چه فکری می کنند. اگر آنها برای شما خوشحال نیستند، این مشکل آنهاست.

مرداد

کارت تاروت: کارت قضاوت

مرداد ماهی، اخیراً، شما با چیزی دست و پنجه نرم می کنید، خواه برای شما آشکار باشد یا مشکلی که در ناخودآگاه خود دفن کرده اید. در اعماق وجود، می دانید حرکت درست چیست. ممکن است سخت باشد، اما شما می توانید هر چیزی را تحمل کنید. امروز بالاخره کار درست را انجام دهید.

شهریور

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

شهریور ماهی، به جای تمرکز بر کارهای روزمره زندگی روزمره، امروز به خلاقیت ذاتی خود متمایل شوید. تمام آن کارهای سرگرم کننده ای که معمولاً برای یک "بعدا" مبهم کنار می گذارید؟ اکنون بالاخره زمان آن رسیده است که آنها را امتحان کنید و کمی سرگرم شوید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی می تواند از آن بیاید.

مهر

کارت تاروت: کارت ماه

 

مهرماهی عزیز، شما همین کارت را دو روز پیش دریافت کردید، و این اشتباه نیست. واضح است که کائنات می خواهد چیزی به شما بگوید و شما هنوز به آن گوش نداده اید. بنابراین دوباره می گویم: شما به شهود

آبان

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

آبان ماهی ها، اگر می خواهید چیزی در شغل یا زندگی مالی خود بهبود یابد، باید کارهایی را انجام دهید تا این اتفاق بیفتد. بهبود فقط در دامان شما نمی افتد. امروز کمی وقت بگذارید و آنچه را که می خواهید در مورد پول و موفقیت ببینید، نشان دهید. هنگامی که چشم انداز روشنی دارید، می توانید به دنبال آن فرصت ها بگردید.

آذر

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

آذر ماهی جان، امروز همان کار قبلی را انجام نده. به هر حال روال برای شما مناسب نیست. پس آن جرقه علاقه یا خلاقیت را دنبال کنید. ممکن است در نهایت چیزی کاملا جدید و جالب را امتحان کنید. اگرچه، شما یک قوس هستید، بنابراین به هر حال بیشتر روزها به این شکل زندگی می کنید.

دی

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

اسفند ماهی ها، امروز کاری را که به آن علاقه دارید انجام دهید. مطمئناً، دوشنبه است و شاید کارهای مهم و خسته کننده ای دارید که باید انجام دهید، اما برای چیزهایی که شما را خوشحال می کند نیز زمان وجود دارد. از لحظات کوچکی استفاده کنید که باعث می شود از آنچه زندگی ارائه می دهد قدردانی کنید. 

بهمن 

کارت تاروت: کارت ارابه

بهمن ماهی عزیز، شما می توانید کاملاً موفق باشید - تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای رسیدن به آن حرکت کنید. چگونه؟ فردی باشید که در صندلی راننده نشسته است. شما تصمیم می گیرید که در زندگی تان چه اتفاقی بیفتد، پس فکر نکنید که زندگی از کنترل شما خارج است. امروز در مورد آن چه باید بکنید؟ از خود راضی ننشینید در عوض، کاری کنید که اتفاق بیفتد.

اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

اسفند ماهی ها، امروز کاری را که به آن علاقه دارید انجام دهید. مطمئناً، دوشنبه است و شاید کارهای مهم و خسته کننده ای دارید که باید انجام دهید، اما برای چیزهایی که شما را خوشحال می کند نیز زمان وجود دارد. از لحظات کوچکی استفاده کنید که باعث می شود از آنچه زندگی ارائه می دهد قدردانی کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی