شمانیوز
شما نیوز

چه رفتار های زنانه ای برای مردها آزار دهنده است؟+جزئیات

زنان در زندگی مشترک رفتارهای اشتباهی دارند که باعث آزار دادن همسرشان می شود و در نتیجه موجب دوری و سردی روابط زن و شوهر می شوند.

چه رفتار های زنانه ای برای مردها آزار دهنده است؟+جزئیات

مردان و زنان، از لحاظ جسمی و روحی، با هم متفاوت اند. زنان افرادی احساساتی هستند که احساسات خود را با صحبت کردن نشان می دهند اما مردان کمتر صحبت می کنند و احساسات خود را نشان نمی دهند. هنگامی که یک ازدواج صورت می گیرد و زن و مردی زندگی مشترکی را شروع می کنند، هر یک از آن ها، به کلی فراموش می کنند که با دیگری متفاوت اند و با انجام برخی رفتارها سبب آزار همسرشان می شوند. این را باور کنید که چیزی که به عنوان یک زن برای شما ممکن است جذاب باشد برای یک مرد شاید زجرآور باشد. تا شناخته نشدن این تفاوتها و آگاهی نیافتن از آنها مشکلات و سوء تفاهم ها در زندگی حل نخواهد شد. تا به حال با خود فکر کرده اید که کدام رفتارهای زنانه شما به شدت شوهر یا نامزدتان را آزرده خاطرمی کند و موجب دور شدن او از شما می شود؟ در این بخش از خانواده پلاس نمناک شما را با چندین خصوصیت زنانه آشنا می کنیم که از نظر مردان آزار دهنده و غیر قابل تحمل است.

 

 

خبر داغ:سینا مهراد داماد شد+ عکس همسرش

 

 

رفتارهای زنانه آزاردهنده برای مردها

این رفتارهای زنانه برای مردان بسیار آزادهنده است و موجب سردی و دوری در رابطه می شود.

 

رویاپردازی:

مردان زنانی را دوست دارند که منطقی فکر کرده و احساسی عمل نمی کنند. آنها از زنان رویاپرداز که برای آینده برنامه ریزی منطقی ندارند، دوری می کنند.

 

استقلال بیش از حد:

مردها دوست دارند دیده و شنیده شوند و گاهی همسرشان به آنها تکیه کند تا قوی به نظر برسند و از او محافظت کنند. استقلال و قوی بودن زنان همیشه هم برای مردان جذاب نیست و رفتار زنانی همه کارهایشان را خودشان انجام می دهند برای مردان چندان خوشایند نیست.

 

حرف زدن بیش از حد:

اگر همسرتان از شما چیزی پرسید لازم نیست که مفصلا توضیحاتی را بیان کنید بلکه بهتر است، پاسخی کوتاه دهید. باور کنید همسرتان دوست دارد با شما صحبت کند اما از شنیدن سخنرانی بیش از حد و پر جزییات شما درباره سوژه های مختلف بیزار است.

 

تصویر

استفاده از جنسیت به عنوان سلاح:

اگر هنگام مبارزه و جبهه گرفتن در برابر مردان از جنسیت خود به عنوان سلاح استفاده می کنید باید بدانید با این کارتان همسرتان را از خود دور خواهید نمود.

 

 

خبر داغ:تغییر چهره جنجالی و باورنکردنی بهنوش بختیاری+عکس

 

 

 

بدگویی در جمع:

مردان دوست دارند که همسرشان او را تحسین و تمجید کند و اگر همسرشان در جمع دوستان یا خانواده او بدگویی او را نماید، از او بیزار خواهند شد. خانم ها باید بدانند که زندگی خصوصیشان به کسی ربطی ندارد و نباید در مورد همسرشان غیبت و بدگویی کنند زیرا اولین چیزی که به ذهن آنها می رسد این است که شما چقدر نادانید که با مردی زندگی می کنید که رفتارهایش را نمی پسندید.

 

بردن مردان به خرید:

زنان دوست دارند همیشه به خرید بروند. آنها از خرید کردن و تماشای اجناس داخل مغازه لذت می برند. برخی از خانم ها ساعات زیادی را صرف خرید می کنند و دوست دارند همسر خود را از این مغازه به آن مغازه ببرند و همراه خود کنند. اما آقایان میانه خوبی با خرید کردن و صرف وقت زیاد برای خرید و چانه زنی و گرفتن تخفیف ندارند و این رفتار زنانه روی اعصابشان است.

 

تصویر

 

نشان ندادن عشق:

برخی زنان عشقشان را نشان نمی دهند در صورتی که عشق از نظر مردان احترام گذاشتن زن به او و نشان دادن مراتب علاقه مندی اش است.

 

اهمیت ندادن به ظاهر:

مردان اغلب جذب زنان خوش پوش و خوش رو و خوش اندام می شوند و زنانی را دوست ندارند که بدلباس و عبوس هستند و بعد از ازدواج دست از خود کشیده و به ظاهر خود اهمیتی نمی دهند. اما زیاده روی در آرایش، پوشیدن لباس های زننده، استفاده از ناخن یا مژه مصنوعی و... برای مردان قابل قبول نیست.

 

انتظارات زیاد:

انتظارات یک طرفه برای هیچ کسی قابل تحمل نیست. برخی از زنان هر نوع انتظاری از مرد دارند و خودشان در مقابل هیچ کاری برای او نمی کنند. مردان این خصوصیات خانم ها را دوست ندارند.

 

انتقاد از دیگران و تعریف از خود:

زنان هرگز حاضر نیستند به عیوب و نقاط ضعف خویش اقرار کنند تمام مدت خود را برتر از دیگر همجنسان خود نشان می دهند واز زنان دیگر انتقاد می کنند که در اطرافشان وجود دارند تا همسرشان پی به محاسن وبرتری آنها ببرد. مردان از انتقاد دائم همسرشان و تعریف آنها از خود بیزارند و دوست دارند محاسن و نقاط قوت همسرشان به خودی خود بر مردان آشکار شود.

 

تصویر

 

اصرار بیش از حد روی ازدواج:

مردان دوست دارند زمانی با فرد مقابلشان ازدواج کنند که به شناخت کافی رسیده باشند. آنها از زنانی که از همان قرار اول دنبال ازدواج هستند و همه فکر و ذهنشان ازدواج است، بیزار هستند.

 

بغرنج کردن یک اتفاق ساده:

زنان به جزئیات بی ارزش و بیهوده خیلی توجه نشان می دهند و مردان اصولا رو کلیت مسایل تمرکز دارند. به همین علت زنان به حاشیه مسائل پرداخته و موجب بغرنج شدن یک اتفاق ساده می شوند. پرداختن به حاشیه صحبت ها چیزی جز ناراحت کردن طرف مقابل نخواهد داشت.

 

حسادت ورزی:

یکی از ویژگی های آزاردهنده دیگری که در بخش خانواده پلاس نمناک به ان اشاره کرده ایم حسادت است؛ حسادت ورزی از رفتارهای زنانه بسیار ناپسند است. بسیاری از زنان با شنیدن نام یک زن دیگر از دهان مردان دچار حسادت های شدید و سوء تفاهم می شوند و همین باعث می شود که مردان به دروغگویی متوسل گردند.

 

حسادت ورزی:

یکی از ویژگی های آزاردهنده دیگری که در بخش خانواده پلاس نمناک به ان اشاره کرده ایم حسادت است؛ حسادت ورزی از رفتارهای زنانه بسیار ناپسند است. بسیاری از زنان با شنیدن نام یک زن دیگر از دهان مردان دچار حسادت های شدید و سوء تفاهم می شوند و همین باعث می شود که مردان به دروغگویی متوسل گردند.

 

وابستگی بیش از حد:

مردان ، زنانی را دوست دارند که بیش از حد وابسته نبوده و به همسرشان نمی چسبند. آنها معمولاً از زنانی خوششان می آید که مقاوم و سرسخت هستند و استقلال ویژه ای در زندگی برای خود دارند و از زنانی که دائما انتظار دارند همسر شان تمام توجهش را به آنها معطوف کند، آنها را تر و خشک کند، بیزار هستند.

 

گریه زیاد:

مردان قبول دارند که زنان موجوداتی حساس، زودرنج و دل نازک هستند، اما تحمل ندارند که همسرشان به خاطر موضوعات پیش پا افتاده و بر سر هر موضوع جزیی اشک بریزند. اگر همسر آنها دائما بر سر موضوعاتی مانند تماشای یک فیلم سوزناک، شکستن یک ناخن یا حالت نگرفتن موها و ... گریه کند، آنها به اشک ریختن او توجه ای نخواهند کرد و نسبت به آن بی تفاوت می شوند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

کرونای کشنده انگلیسی در کمین ایران/شناسایی موردی دیگر از مبتلایان

 

 

منبع:ساعدنیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied