شمانیوز
شما نیوز

نازنین بیاتی

تیپ نازنین بیاتی جنجالی شد | این لباس اصلا به خانم بازیگر نمیاد

نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1368 است که با فیلم دربند

تیپ نازنین بیاتی جنجالی شد | این لباس اصلا به خانم بازیگر نمیاد

نازنین بیاتی بازیگر توامند ایرانی است. نازنین بیاتی فارغ التحصیل رشته تئاتر است. نازنین بیاتی در هیچ سریال تلیزیونی بازی نکرده است.  نازنین بیاتی مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بوده است. نازنین بیاتی در زمینه موسیقی هم فعالیت کرده است. 

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته است بنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد
او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی