شمانیوز
شما نیوز

زنان بازگشته از جهاد نکاح/عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):جهاد نکاح برای ارضای غرایز جنسی تروریستها رواج داده شد و از زنان مسلمان اهل سنت خواسته شده است تا خود را برای لذت های جنسی در اختیار تروریست ها و نیروهای نظامی مخالف دولت بشار اسد قرار دهند.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از رهیاب نیوز، تصاویر ویدیوئی جدیدی که اخیرا در شبکه های اجتماعی کاربران کشورهای عربی منتشر شده، انزجار از شیوخ وهابی و مفتی های صادر کننده فتوای معروف به "جهاد نکاح" را بیش از پیش کرده است. جنایات تروریست های اعزامی به سوریه، که در ابتدا منتقدان و مخالفان سوری بشار اسد را از همراهی با تندروهای دست پروده وهابی ها پشیمان کرد، اکنون شهروندان وهابی و عناصر فریب خورده گروهک های وابسته به سعودی ها را نیز منزجر کرده و آنها را به افشاگری واداشته است. در یکی از این ویدئوها که در شبکه ها و سایت های مخالفان سنتی دولت سوریه منتشر شده، یکی از عناصر جدا شده جبهه النصره ماجرای سو استفاده از وی و همسرش را شرح می دهد.

اظهارات پیلای هماهنگ کننده کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد، اذعان رسمی سازمان ملل متحد نسبت به بروز این پدیده کثیف در میان عناصر مسلح ضد سوری است و نشان می‌دهد این افراد در عناوین مختلف با گرفتن فتوا از شیوخ سلفی و وهابی خود اقدام به تجاوز به عنف به دختران سوری کرده و آبروی آنها را می‌ریزند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied