شمانیوز
شما نیوز

دیدار فوتبال ساحلی ایران و امارات تا دقایقی دیگر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نبود سه بازیکن عصر امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف امارات می رود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر امروز در مرحله نیمه نهایی جام بین قاره ای به مصاف امارات خواهد رفت. این دیدار از ساعت 18 و 45 دقیقه در حالی آغاز می شود که سه بازیکن اصلی ایران یعنی مسلم مسیگر، فرید بلوک باشی و حسن عبداللهی به علت محرومیت نمی توانند ایران را در این بازی همراهی کنند. مسیگر و بلوک باشی 2 اخطاره هستند و عبداللهی نیز در دیدار روز گذشته اخراج شد.

مسیگر درباره دیدار مقابل امارات به فارس گفت: ما 3 برد روحیه بخش را به دست آوردیم و واقعا روحیه بازیکنان بسیار بالاست گرچه 3 بازیکن در این دیدار حضور ندارند اما بازیکنان با روحیه بالایی به مصاف امارات می روند تا این تیم را از پیش بردارند.

وی افزود: تنها دغدغه و نگرانی ما موضوع داوری است. ترسمان از همین بحث است وگرنه مطمئناً می توانیم امارات را شکست دهیم. اگر داوران اجازه دهند مقابل این تیم به برتری می رسیم و راهی فینال خواهیم شد. شرایط تیم بسیار خوب است و همه چیز برای برد مقابل میزبان مهیا است. امیدوارم که بتوانیم این تیم را مغلوب کنیم. این دیدار به صورت زنده و آنلاین توسط شمانیوز اطلاع رسانی خواهد شد. جهت مشاهده نتیجه مسابقه اینجا کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied