شمانیوز
شما نیوز

جزئیات مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در مدت زمان دو ساعت از ساعت 18:30 با اجرای فرزاد حسنی و به کارگردانی محمد حیدری در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و جمعی از سینماگران و اهالی سینما از ساعت 18:30 تا 20:30 با اجرای فرزاد حسنی و به کارگردانی محمد حیدری در تالار وحدت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در افتتاحیه جشنواره امسال هیچ خبری از سخنرانی‌های طولانی و خسته کننده نیست و حتی تنها فردی که قرار است به صورت مستقیم و روی صحنه سخنرانی کند، رئیس سازمان سینمایی است.

همچنین علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر نیز قرار است به شیوه متفاوتی گزارش خود را ارائه دهد و در مدت زمان حدود 4 دقیقه‌ای و با ترکیبی از کلیپ‌های زنده و آرشیوی گزارش خود را ارائه خواهد داد.

بنابراین گزارش، یکی از بخش‌های ویژه مراسم افتتاحیه کلیپی ویژه در ارتباط با انقلاب اسلامی است که با طراحی و اجرای منحصر به فردی اجرا می‌شود.

در مراسم افتتاحیه همچنین بزرگداشت هما روستا، مهدی هاشمی و جهانگیر میرشکاری به پاس یک عمر فعالیت موثر و مستمر سینمایی برگزار خواهد شد که قرار است برای تقدیر از هرکدام از این 3 هنرمند، 3 سینماگر شاخص روی صحنه حاضر شوند.

اجرای موسیقی نیز یکی دیگر از بخش‌های مراسم افتتاحیه است که رضا یزدانی در مدت زمان 15 دقیقه 3 قطعه را برای مراسم حاضران اجرا خواهد کرد و گروه موسیقی «چهارتار» نیز به اجرای یک قطعه موسیقی 4 دقیقه‌ای خواهند پرداخت.

رونمایی از سیمرغ‌ها و پوسترهای 32 دوره جشنواره فیلم فجر در قالب طراحی ویژه‌ای در دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی