شمانیوز
شما نیوز

قطعی آب در تهران از عصر امروز

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سخنگوی شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران گفت: عملیات سه راه گیری به منظور افزایش آبرسانی به شهرهای پرند و آبشناسان رباط کریم از صبح امروز آغاز شده که احتمال افت فشار و قطعی آب در ۶ شهر جنوب غربی استان در بعد از ظهر امروز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،ابوالفضل رامش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: صبح امروز دو مورد عملیات سه راه گیری از خطوط 600 به 900 میلی‌متری در منطقه جنوب غرب استان تهران آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل گرما و افزایش مصرف آب را در این منطقه در پی داریم به منظور تأمین مطلوب آب برای شهرهای پرند و مسکن مهر آبشناسان رباط کریم عملیات سه راه گیری در برنامه قرار گرفت تا حجم آب ورودی به این شهرها افزایش یابد.

مدیرکل روابط عمومی آبفای جنوب غربی استان تهران با بیان اینکه از صبح امروز خط آبرسانی الغدیر قطع شده است، گفت:‌ این خط، آبرسانی به شهرهای رباط کریم، پرند، گلستان، نسیم شهر، نصیر شهر و صالحیه را انجام می دهد از اینرو با بستن آن، تأمین آب ساکنان این شهرها از مخازن ذخیره آب منطقه در حال انجام است.

وی ادامه داد: پیش از این تمامی مخازن ذخایر آب منطقه از آب شرب پر شده اند و تا این لحظه هیچ قطعی یا افت فشار آبی در این شهرها نداشته ایم.

رامش با اشاره به اطلاع رسانی قبلی صورت گرفته در مورد عملیات امروز و احتمال قطعی و افت فشار آب در منطقه اذعان داشت: مردم این منطقه تا این ساعت مصرف خود را کنترل کرده اند اما از آنجا که پیک مصرف روزانه آب در ظهر را پیش رو داریم، در صورتی که میزان مصرف در ظهر به میزان مصرف روزهای گذشته برسد، در شهر نصیر شهر افت فشار آب خواهیم داشت و مسکن مهر آبشناسان رباط کریم با قطع آب مواجه خواهند شد.

وی افزود: عملیات سه راه گیری تا ساعت 16 امروز ادامه دارد و هم اکنون در تمامی شهرهای یادشده تانکرهای آبرسانی تعبیه شده تا در صورت افت فشار یا قطعی آب، شهروندان بتوانند آب مناسب مورد نیاز خود را از این تانکرها تأمین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied