شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی با برتری تیم تبریزی و خداحافظی استقلالی ها با آسیا پس از ۶ فصل حضور پیاپی این تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز از هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر از ساعت 19 در حضور حدود نزدیک به 50 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

استقلال که در این دیدار حتی چشم به کسب عنوان قهرمانی هم داشت کار را کمی هجومی تر از حریف تبریزی آغاز کرد با این حال حملات استقلالی ها خیلی جاندار نبود تا این دیدار تا دقایق میانی نیمه اول بدون اتفاق خاصی روی دروازه های 2 تیم سپری شود.

در ادامه تراکتورسازی نبض میدان را در دست گرفته و در چندین نوبت حملاتی را روی دروازه آبی پوشان ترتیب دادند که البته این فرصت ها نیز چندان خطرناک نبود.

در دقیقه 27 اولین حمله نسبتاً جدی استقلالی ها را محمد قاضی با بی دقتی از دست داد و با شوتی کم جان، توپ را راهی اوت کرد.

در دقیقه 30 و روی یک ضربه ایستگاهی محمد احمدزاده با یک شوت زیبا از پشت محوطه 18 قدم گل اول را برای تراکتورسازی به ثمر رساند تا کار برای استقلال در ادامه مشکل تر شود.

در ادامه استقلال کمی دامنه حملات خود را بیشتر کرد و از سمت راست نیز حملاتی را ایجاد کرد که در دقیقه 44 سرانجام این حملات نتیجه داد و حنیف عمران زاده روی ضربه کرنر ارسالی از سمت راست توانست کار را به تساوی بکشاند.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که در همان دقایق آغازین این نیمه تبریزی ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند. در این صحنه و در دقیقه 52 محمد نصرتی روی اشتباه مسلم رحمتی در جایگیری توانست یک بار دیگر گل برتری را برای تراکتورسازی به ثمر رسانده و این تیم را پیش بیاندازد.

در ادامه دیدار استقلال حملاتی را انجام داد که بیشتر این فرصت ها با هوشمندی حامد لک از دست رفت.

مسعود ابراهیم زاده نیز با ورود به میدان، بازی خوبی را برای تراکتور به نمایش گذاشت و حتی در یک صحنه این فرصت را داشت تا با یک شوت سرضرب، اختلاف کار را هم بیشتر کند که این شوت با خوش شانسی رحمتی به تیرک دروزاه برخورد کرد.

استقلال که در این دقایق با اطلاع از نتایج سایر دیدارها حداقل برای کسب سهمیه آسیا می جنگید با ورود نظری حملات خود را بیشتر کرد اما در یک ضدحمله تراکتورسازی توسط کریم انصاری فرد یک پنالتی را روی فرار خود از صادقی گرفت که این ضربه توسط خود انصاری فرد در دقیقه 74 تبدیل به گل شد تا تراکتور اختلاف را بیشتر کند.

در نهایت این دیدار با برتری 3 بر یک تراکتورسازی به پایان رسید تا استقلال با 53 امتیاز در پایان این فصل رتبه پنجمی را از آن خود کرده و تراکتورسازی نیز با 45 امتیاز در مکان ششم قرار بگیرد.

به این ترتیب استقلال پس از 6 فصل حضور پیاپی در آسیا برای فصل آینده از کسب سهمیه آسیا محروم شد.

تورج حق وردی، داور این دیدار به سعید دقیقی، مهدی کیانی و کریم انصاری فرد از تراکتورسازی و امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، مهرداد اولادی و محمد قاضی از استقلال کارت زرد نشان داد.

گلزنان تراکتورسازی سابقه بازی در پرسپولیس را دارند.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، علیرضا واحدی نیکبخت (56- محمدمهدی نظری (86- ایمان باصفا))، تونی کاروالیو، محمد قاضی، آرش برهانی (89- مهرداد اولادی) و پژمان نوری

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تراکتور سازی:

حامد لک، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، حبیب گردانی، میلاد فخرالدینی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان (83- میثم بائو)، علی کریمی، سعید دقیقی (63- مسعود ابراهیم زاده)، کریم انصاری فرد، فرشاد احمدزاده (90+2 سعید آقایی)

سرمربی: تونی اولیویرا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied