شمانیوز
شما نیوز

مستند پیراهنی برای یوسف امشب پخش می‌شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مستند «پیراهنی برای یوسف» با موضوع دلدادگی خانواده‌های شهدا به رهبر معظم انقلاب به دلیل استقبال مردمی امشب هم از شبکه یک روی آنتن می‌رود .

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) مستند «پیراهنی برای یوسف» به کارگردانی احمد شریف‌زاده که روز گذشته 24 فروردین‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت به دلیل استقبال و درخواست‌ها امشب ساعت 23:20 مجددا از شبکه یک سیما پخش می شود

این مستند 52 دقیقه ای 3 اپیزود دارد که هر قسمت از آن به داستان یک خانواده شهید می پردازد. این سه خانواده شهید در جریان سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه در سال 90 به گلزار شهدا می روند و در آن مکان به انتظار دیدار ایشان می مانند.

اپیزود اول داستان مادر شهیدان علیرضا و عباس یارکودکان است. اپیزود دوم که عنوان این مستند به نوعی از آن کمک گرفته شده است درباره خانواده شهید همتی است و اپیزود سوم هم داستان خانواده شهید ملک‌شاهی است که داستان هرکدام احساس و فضای خاصی را بر این مستند حاکم کرده است.

هرکدام از این خانواده ها صبح ها قبل از طلوع آفتاب به گلزار شهدا آمده و به انتظار دیدار رهبر انقلاب می ماندند و بعد در ادامه این داستان هر کدام سرنوشتی پیدا می‌کنند که در طول مستند نشان داده می شود.

این مستند در سفر رهبر انقلاب در سال 90 به کرمانشاه تصویربرداری شد و بعد از پخش آن و استقبالی که از آن صورت گرفت امشب ساعت 23:20 مجددا از شبکه یک سیما پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied