شمانیوز
شما نیوز

راههای کسب در آمد آنلاین

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اگرچه که بازار جهانی هنوز نتوانسته این نوع درآمد زایی را به درستی درک کند اما باید اجازه دهیم تا افراد متخصص در این زمینه فعالیت کنند .

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، اگرچه که بازار جهانی هنوز نتوانسته این نوع درآمد زایی را به درستی درک کند اما باید اجازه دهیم تا افراد متخصص در این زمینه فعالیت کنند به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر 6عامل زیر میتواند به ما کمک کند تا به صورت آنلاین کسب درآمد کنیم

1-سایت های تبلیغاتی راه بیندازید. خیلی از افراد هستند که میخواهند محصولاتشان را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین بفروشند و خیلی از مردم هم تمایل دارند تا آنلاین خرید کنند. این یکی از استراتژی هایی است که شرکت گوگل در نظرگرفته تا بخش تبلیغات را در وب سایتش راه اندازی کند.

2-نظرسنجی آنلاین انجام دهید. کار نظرسنجی درآمد زیادی ندارد اما میتوانید از شرکت های مختلف سفارش بگیرید تا برای محصولاتشان نظرسنجی انجام دهید. این کار برای زمانی که نیاز مبرم به پول دارید به شما کمک میکند.

3-فایل ها و مصاحبه های صوتی را تایپ کنید. کار پیاده سازی فایل های صوتی به صورت کتبی یکی دیگر از راه های کسب درامد آنلاین است شما میتوانید مصاحبه های شفاهی را به صورت کتبی تایپ کنید و درآمد زایی کنید البته ممکن است که پرداختی شما زیاد نباشد اما کار ساده و راحتی است.

4- فایل های صوتی را ویرایش کنید. اگر نرم افزارهای ویرایش فایل صوتی را دارید و کار با آن را بلد هستید میتوانید فایل‌های صوتی را که نیاز به ویرایش دارند یا مصاحبه هایی را که نیاز به تنظیمات صوتی دارند را به عنوان یک کار آنلاین قبول کنید و درآمد زایی کنید.

5-در مسابقات آنلاین شرکت کنید. مسابقات آنلاین گاهی به صورت رایگان برگزار می شوند برخی از این مسابقات در زمینه های هنری هستند مثلا تصاویر، ساخت لوگو، طراحی زمینه ها و ... شما می توانید با به نمایش گذاشتن هنرتان در این مسابقات برنده شوید.

ممکن است که در وهله ی اول این کار برای شما زیاد جذاب نباشد و حتی لازم باشد یک روز کامل را صرف این کار کنید اما بدانید که می توانید تجربیات زیادی را در این زمینه کسب کنید و برای آینده تان ایده ها و فرصت های بهتری به وجود بیاید.

6-بازاریابی کنید. بازاریابی یکی از راه های بسیار خوب کسب درآمد است و شما با فروش محصول مورد نظر یا تبلیغ آن و یا با معرفی خدمات شرکت های مختلف بدون نیاز به سرمایه درآمد زایی کنید.

تبلیغات و بازاریابی می تواند در وب سایت یا وبلاگ شما باشد با معرفی محصول و جذب مشتری درآمد زایی کنید. فیلمی از محصولات تان تهیه کنید از خلاقیت و تصاویر و عکس های محصولات تان استفاده کنید.

شاید اینگونه تبلیغات از بنرها و تراکت ها بیشتر جذابیت داشته باشد. حتی میتوانید بدون داشتن وب سایت هم بازاریابی کنید از یوتیوب استفاده کنید و محصولات تان را معرفی کنید. با افزایش حجم تبلیغات شما درآمد بیشتری را به عنوان کارمزد کسب خواهید کرد هرکسی که از طریق سایت شما محصولی را خرید شما از شرکت آن محصول کارمزدتان را دریافت میکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied