شمانیوز
شما نیوز

خلاصه برنامه نود شب گذشته +گزارش تصویری

برنامه این هفته نود از ساعت 22:46 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 3:52 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

برنامه این هفته نود از ساعت 22:46 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به شفاف سازی قراردادهای بازیکنان تیم های حاضر در لیگ و پایین آندن مبالغ اختصاص یافته بود. برنامه این هفته برنامه نود عطر و بوی مادرانه داشت و حضور مادران فداکار در این برنامه به شدت احساس می شد. در ابتدای برنامه گزارشی از خانواده مرحوم عبداله حسین زاده از شهرستان نور پخش شد که با گذشت خود از خون فرزندشان گذشتند و قاتل فرزند خود را مورد بخشش قرار دادند. در برنامه نود هفته گذشته فردوسی پور از جامعه ورزشی و خانواده این مرحوم خواستار بخشش قاتل مرحوم عبداله حسین زاده شد و مسئولان، مربیان و بازیکنان فوتبالی طی تماس هایی جداگانه با پدر و مادر این مرحوم خواستار گذشت این خانواده شدند و بالاخره این تماس ها مثمر ثمر واقع شده و این بخشش از سوی خانواده حسین زاده صورت گرفت. گزارشی از علیرضا منصوریان و حمید استیلی پخش شد که طی این گزارش جالب مادران این دو پیشکسوت فوتبال از خاطرات دوران کودکی و فوتبال آنها صحبت می کردند.

مادر منصوریان از شیطنت های کودکانه، علاقه بسیار منصوریان به فوتبال و همچنین خاطراتی از تلاقی دوران تحصیل و دوران بازیگری فوتبال وی صحبت کرد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود از خاطرات خود در مورد کفش های علیرضا گفت که جالب توجه بود. علیرضا منصوریان با بوسه زدن بر دست مادر خود از زحمات وی قدردانی کرد. مادر حمید استیلی نیز اظهار داشت: سه پسر دارم که پسر بزرگترم سعید، پیش از حمید در تیم پاس بازی می کرد و سعید باعث شد حمید به فوتبال روی بیاورد. وی ادامه داد: من به تحصیل فرزندانم خیلی بها میدادم و هر روز به مدرسه آنها سر می زدم. وی در مورد دعاهای مادرانه خود در روز بازی های تیم ملی سخن گفت که جالب توجه بود.

وی در مورد دوران مربیگری حمید استیلی در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در زمان مربیگری وی نیز خیلی حمید را اذیت کردند و حتی تماشاگران به من نیز توهین می کردند که خیلی اذیت می شدم. اکنون نیز دوست دارم مربیگری کند ولی نه در پرسپولیس! گزارشی از ترین های لیگ برتر فوتبال ارائه شد.

گزارشی از باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت رویانیان و اقدامات صورت گرفته در آن زمان پخش شد.
امیر رضا خادم نماینده وزارت ورزش در امور خصوصی سازی میهمان این هفته برنامه نود بود.
امیر رضا خادم در مورد خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: این مسئله و صحبت ها از چندین سال پیش مطرح شده است و دولت خواستار خصوصی شدن این دو تیم هستند و مسئله تازه ای نیست و گودرزی وزیر ورزش و جوانان به شدت پیگیر این قضیه است. وی ادامه داد: این دو تیم هواداران زیادی دارند و دولت موظف است برای حفظ آنها تلاش کند. دولت اگر حساسیتی برای این دو تیم دارد برای حفظ آنها است و نمیخواهند مشکلات و تجربیات بد دوران گذشته تکرار شود. قرار است کار اداره این دو باشگاه تا پیش از واگذاری بر عهده دولت است و بطور قطع تا دوشنبه هفته آینده تکیف این باشگاه و هیئت مدیره آنها مشخص می شود. باید هیئت مدیره ای قوی تشکیل داد تا مشکلات مالی باشگاه ها حل شده و کارها به درستی پیش رود. خادم ادامه داد: این فصل نیز بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به اتمام نمی رسد ولی در تلاشیم تا این مسئله امسال به سرانجام برسد. وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم که در انتخاب مدیرعامل دخالت نداشته باشیم. گزارشی از دیدار تیم های تراکتور سازی و الاتحاد در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و حاشیه این بازی پخش شد. سپس گزارشی از دیدار تیم های سپاهان و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد. امیر رضا خادم در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: قصد داریم خصوصی سازی بصورت کامل صورت گیرد و نمیخواهیم فقط بحث مان استقلال و پرسپولیس باشد و در صددیم چارچوبی برای تیم های خصوصی و دولتی فراهم شود تا تیم های خصوصی نیز دیده شوند. خادم در مورد میزان بدهی باشگاه پرسپولیس گفت: بازرسان ما بدهی باشگاه پرسپولیس را 70 میلیارد تومان برآورد کردند و البته شاید این میزان مقدار اندکی کم و زیاد شود.وی ادامه داد: حدود 20 میلیارد این بدهی به پیش از دوران پرسپولیس و باقی بدهی به پس از آن دوران برمیگردد. وی در قسمتی دیگر از صحبت های خود افزود: باید همیاری شود تا استقلال و پرسپولیس حفظ شوند نه اینکه همه بار این دو باشگاه بر دوش وزارت ورزش و جوانان بیافتد! خادم ادامه داد: سوء مدیریت در باشگاه های استقلال و پرسپولیس باعث شده برخی مشکلات در این باشگاه ها صورت بگیرد. امیر رضا خادم در خصوص میزان بدهی باشگاه استقلال نیز گفت: باشگاه استقلال 45 میلیارد تومان بدهی دارد.
گزارشی از دیدار تیم های فولاد - الجیش و استقلال - الشباب و حاشیه های این دیدار در لیگ قهرمانان آسیا پخش و آمار مربوط به این دیدار ها ارائه شد. علی فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال دومین میهمان برنامه نود این هفته بود که در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: شش امتیاز ما را در این رقابت ها از ما گرفتند و اگر این امتیازات را گرفته بودیم به راحتی صعود کرده بودیم. وی در صحبت های خود گفت: برنامه شما تاثیرگذاری ریادی دارد و نباید اگر کسی افتاده به وی لگد بزنیم بلکه باید به وی کمک کنیم تا از جای خود برخیزد. وی افزود: من کمپ باشگاه استقلال را راه اندازی کردم و با این حرکت 200 میلیارد برای باشگاه درآمدزایی کردم. چرا فقط بدهی ها را میبینید و این مسائل دیگر را نمی بینید؟! فتح اله زاده افزود: با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و قرار شد 50 درصد از هزینه ها را باشگاه استقلال و نیمی دیگر را وزارتخانه تقبل کند. من پول خود را داده ام و درآمدزایی کرده ام و در این صورت من بدهکار نیستم و این بدهر وزارت ورزش و یا سازمان تربیت بدنی سابق است. وی گفت: من می خواهم به قول و قرارهایی که می گذاریم احترام بگذاریم. فتح اله زاده خاطرنشان کرد: من حسابرسی خود را طی سه سال اخیر انجام داده ام و مشکلی در این خصوص ندارم و همه مدارک حسابرسی موجود است. وی افزود: من اعلام کرده بودم باشگاه و مجمع را به من بدهند من خودم باشگاه را به وضعیت مناسب می رسانم. فتح اله زاده در ادامه در مورد میزان قراردادهای بازیکنان استقلال توضیحاتی ارائه داد.
وی گفت: باشگاهی مثل مس کرمان در یک شهرستان بیش از سی میلیارد هزینه کرده است ولی استقلال و پرسپولیس نمی توانند این مبلغ را هزینه کنند؟! وی خاطرنشان کرد: من از بودجه فصل بعد سه میلیارد استفاده کردم و اکنون نیز جزو بدهی های ما به حساب آمده است. خادم در این میان گفت: من صحبتم این است که مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید نه تنها هزینه های خود بلکه هزینه های تیم های دیگری را تامین کنند. خادم و فتح اله زاده در خصوص بحث های مالی باشگاه استقلال صحبت هایی کردند و اختلافاتی با یکدیگر داشتند. فتح اله زاده در صحبت های خود عنوان میکرد من و مسئولان سابق ورزش قرارهایی در خصوص هزینه های باشگاه داشتیم و قرار بود 50 درصد هزینه ها را من تامین کنم که من به وعده خود عمل کردم و مقصر عملکرد وزیر که نیستم؟! فتح اله زاده در برنامه پربیننده نود عنوان کرد: من حاضرم استقلال را با امکانات حال حاضرش تحویل گرفته و 200 میلیارد تومان به وزارت ورزش و جوانان بدهم. اگر وزارت ورزش و جوانان اجازه دهد که من 5 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب کنم امسال پولی از وزارت نمیخواهم ولی اگر قرار باشد هیئت مدیره را وزارت ورزش و جوانان انتخاب کند حداقل 8 میلیارد از وزارت ورزش و جوانان میخواهم تا کارم را در باشگاه ادامه دهم وگرنه نمیتوانم در استقلال به ادامه فعالیت بپردازم! پس از بحث و جدل خادم و فتح اله زاده، گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های خارجی پرداخته شده بود. فتح اله زاده و فردوسی پور کمی در مورد مبلغ قرارداد جواد نکونام و همچنین کمپ استقلال صحبت هایی کردند. آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 3 ساعت از آغاز برنامه: 91 درصد بینندگان خوستار شفاف سازی قرارداد بازیکنان و کاهش قراردادها شدند و 9 درصد دیگر با این قضیه مخالفت داشتند. فتح اله زاده، خادم و فردوسی پور در مورد برخی مسائل باشگاه استقلال و نخوه قراردادها و هزینه ها و در آمدها با هم بحث کردند. مک وندی مربی تیم مسجد سلیمان میهمان سوم برنامه نود این هفته بود و در مورد وضعیت تیم و ورزشگاه مسجد سلیمان به صحبت پرداخت.

برنامه این هفته نود ساعت 3:52 بامداد سه شنبه به پایان رسید. انتهای پیام/ گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied