شمانیوز
شما نیوز

قاتل فراری در دام پلیس محمودآباد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): قاتل فراری در محمودآباد مازندران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،و به نقل از پایگاه خبری پلیس،فردی که پس از قتل همسر خود در شهرستان محمودآباد از محل متواری شده بود،با تلاش ماموران پلیس آگاهی جویبار شناسایی و دستگیر شد.

در پی مراجعه فردی به نام «محمود ـ ق» به ماموران انتظامی پاسگاه سرخرود مازندران مبنی بر مفقود شدن همسرش که به قصد خرید از منزل خارج شده بود، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد فرد مراجعه‌کننده به ماموران انتظامی سرخرود که گزارش مفقود شدن همسرش را به پلیس داد از منطقه خارج شده و به محل نامعلومی متواری شد.

با توجه به احتمال وقوع و ارتکاب جنایتی از سوی این فرد در ادامه تحقیقات پلیسی، یکی از بستگان همسر متهم با مراجعه به پلیس اظهار داشت که متهم طی تماسی تلفنی با او خبر از قتل همسرش را داد.

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد جسد مقتول کشف شده و با روشن شدن موضوع این جنایت مراتب جهت دستگیری متهم در دستور کار تمامی یگان‌های انتظامی استان قرار گرفت.

متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان در حال فرار بوده توسط ماموران انتظامی شهرستان جویبار شناسایی شده و در یک اقدام عملیاتی دستگیر شد.

پس از تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شده و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied