شمانیوز
شما نیوز

هتاکی به آیت‌الله مصباح یزدی در نشریه دانشگاه بوعلی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):بعد از روی کار آمدن دولت جدید، نگرانی‌هایی مبنی بر حضور عناصر افراطی‌ در دانشگاه به وجود آمد که قصد دنبال کردن مقاصد سیاسی خود را با استفاده از فضای جدید دارند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،اخیراً نشریه «امروز» که چندی پیش یکی از اعضای منتسب به آن (الف.ب دانشجوی رشته علوم اجتماعی ورودی 91)، به گروهک تروریستی کومله پیوست، در اقدامی تأمل‌برانگیز که یادآور هتک حرمت علما در نشریات زنجیره‌ای ایام اصلاحات است، به علامه مصباح یزدی توهین کرد.

گردانندگان نشریه «امروز» در دانشگاه بوعلی، که بعضاً مواضع ساختارشکنانه خود را در قالب این نشریه ظهور و بروز می‌دهند، این بار به علامه مصباح حمله کرده و وی را تئوریسین افراط و خشونت نامیدند.

نویسنده این یادداشت موهن مدعی شده یاران و همراهان امام(ره) کنار رفته‌اند و کسانی که هیچ وقت ما را درک نکرده اند، مفسر انقلاب شده‌اند.

این نویسنده این طور وانمود کرده که دلسوزان انقلاب که بهترین سال‌های عمر خود را صرف مبارزه کرده‌اند و به زندان رفته‌اند، به حاشیه و حصر رانده شده و عده‌ای متحجر و مقدس‌نما صاحب انقلاب شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در یادداشت دیگری در این نشریه این طور جلوه می‌دهند که آیت‌الله مصباح یزدی به جمهوری اسلامی نیز اعتقادی ندارد!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied