شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا عارف با امام جمعه اصفهان دیدار کرد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دقایقی پیش محمدرضا عارف، با امام جمعه اصفهان در دفتر وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دقایقی پیش در ساعات ابتدایی صبح امروز، محمدرضا عارف در نخستین برنامه سفر خود در اصفهان با امام جمعه اصفهان در دفتر ایشان دیدار کرد.

دیدار محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات با نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، بدون حضور خبرنگاران و نمایندگان اصحاب رسانه انجام شد و مسئولان از بیان مطالب بیان‌شده فی مابین امام جمعه اصفهان و عارف برای رسانه‌ها و مطبوعات خودداری کردند.

پیش‌بینی می‌شود که در این دیدار محمدرضا عارف گزارشی از برنامه‌ها و اهداف تأسیس و فعالیت بنیاد امید ایرانیان در کشور و تأسیس دفتر این بنیاد در اصفهان به امام جمعه ارائه داده باشد.

لازم به ذکر است که عارف پس از این دیدار به همراه جمعی از مسئولان، همراهان و خبرنگاران به منظور تجدید میثاق با شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر سر گلزار شهدای اصفهان و آرامگاه بزرگان و عالمان حضور می‌یابد.

از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه محمدرضا عارف به اصفهان، حضور در دانشگاه اصفهان، دیدار با دانشگاهیان و سخنرانی در جمع دانشجویان ساعت 15 امروز، در تالار دکتر شریعتی دانشگاه اصفهان است.

همچنین عارف برای افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در اصفهان عصر امروز با حضور اصحاب فرهنگ و فرهیختگان اصفهان در سالن اتاق بازرگانی اصفهان حضور می‌یابد.

همچنین عارف در روز جمعه -5 اردیبهشت- در کنگره سالانه سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied