شمانیوز
شما نیوز

سه آمریکایی در تیراندازی پلیس افغان کشته شدند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در تیراندازی در بیمارستان کیور در غرب کابل، سه شهروند آمریکایی کشته و یک کارمند زن زخمی شده است. Three U.S. citizens killed in Afghanistan

Three U.S. citizens killed in Afghanistan به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روز پنجشنبه، ٤ ثور/اردیبهشت، وزارت امور داخله/کشور افغانستان تایید کرده که فرد تیرانداز از ماموران امنیتی این بیمارستان بوده است.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله گفت که مهاجم سرباز پلیس محافظ عامه است که در بازداشت به سر می‌برد. آقای صدیقی گفت که این سرباز پلیس به طرف یک گروه چهار نفری شهروندان خارجی آتش گشود.

در خبرنامه این وزارت آمده که رویداد حوالی ساعت ده صبح به وقت محلی اتفاق افتاد. فرد زخمی دیگر این رویداد از کارمندان زن شفاخانه "کیور" است.

سفارت آمریکا در کابل در صفحه تویتر خود نوشته که افراد کشته شده در این رویداد شهروندان آمریکا بودند و این سفارت از وقوع این رویداد ابراز ناراحتی کرده است.

منابع رسمی گفته‌اند که پس از تکمیل تحقیقات، جزئیاتی در مورد هویت و انگیزه فرد مهاجم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

شفاخانه کیور از بیمارستان‌های بین‌المللی در کابل است و تعدادی متخصصان خارجی به ارائه خدمات درمانی در آن اشتغال دارند

گزارش شده که دو نفر از کشته‌شدگان زن بودند.

مسئولین حوزه ششم پلیس کابل هم گفته اند که فرد مهاجم عضو پلیس محافظت عامه بوده که برای تامین امنیت شفاخانه کیور در این بیمارستان مستقر شده بود. Three U.S. citizens killed in Afghanistan

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied