شمانیوز
شما نیوز

مهناز افشار در فستیوال لس آنجلس +تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):فستیوال فیلم نور، در ماه آوریل با حضور شهره آغداشلو (بازیگر محوری فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی)، نازنین بنیادی ، نگار زادگان و مهناز افشار در لس آنجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به میزبانی سیامک قهرمانی مدیر جشنواره ای موسوم به نور در لس آنجلس و با حمایت زنان ایرانی امریکایی میزگردی با عنوان زنان در سینما و تلویزیون در امریکا برگزار شد .

سخنرانان این مراسم که با پوشش رسانه ای تلویزیونی چون صدای امریکا همراه بود ، خانم مهناز افشار از ایران ، نازنین بنیادی ، نگارزادگان و شهره آغداشلو بازیگران زن فیلم های معروف ضد ایرانی و ضد دینی از امریکا بودند . این میزگرد با مجری گری هما سرشار از امریکا اجرا شد و سخنرانان در پایان با علاقمندان عکس یادگاری گرفتند. خانم مهناز افشار بازیگر زن سینمای ایران ، در این مراسم در حالیکه دیگر سخنرانان مراسم سعی در سیاه نمایی و القای اهداف ضد ایرانی و ضد دینی خود به مخاطبین بودند، در خصوص رعایت موازین اخلاقی و شرعی در سینمای ایران اینگونه اظهار نظر می کند :" محدودیت و خط قرمزها در سینمای ایران باعث پس رفت نشده است بلکه باعث ان شده که دنبال راههای دیگری برای نشان دادن آن احساس و نقش باشیم و آنرا پیدا کنیم و به نظر من لزوما همیشه محدودیت اگر افراد قوی باشند و آگاه ، آدم را پس نمی زند، بلکه باعث میشود تا شما راههای دیگری را پیدا کنید و این راهها پیدا شده است."

پس از پایان این مراسم نیز مدیران این فستیوال بهمراه سخنرانان در میهمانی خصوصی شبانه ای نیز شرکت داشتند و عکسهای یادگاری با هم گرفتند.

منبع:دانا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied