شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده مسابقات کشتی جام جهانی تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ایران با پیروزی مقابل روسیه در فینال جام جهانی کشتی فرنگی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

11:00 ظهر روز پنج شنبه :

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،ايران در اولين ديدار خود به مصاف آذربايجان رفت. در اولين ديدار در وزن 61 كيلوگرم حميد سوريان به مصاف طالع محمد اف رفت كه توانست با نتيجه 1 بر 1 به كمك اخطار هاي كمتر برنده ديدار شود در دومين ديدار در وزن 66 كيلوگرم اميد نوري هم توانست بر حسن علي اف غلبه كند در سومين ديدار در وزن 71 كيلو سعيد عبد ولي به مصاف رستم علي اف رفت كه توانست با نتيجه قاطع 8 بر صفر پيروز ميدان شود در چهارمين ديدار و در وزن 75 كيلوگرم فرشاد علي زاده به مصاف الوين مورساليف رفت كه با نتيجه 7 بر 1 كشتي گير ايراني توانست نتيجه را ببرد. در ديدار پنجم و در وزن 80كيلوگرم حبيب الله اخلاقي و رامين احمد اف به مصاف هم رفتند كه اخلاقي با نتيجه 5 بر 0 مسابقه را برد. در ششمين ديدار و در وزن 85 كيلوگرم طالب نعمت پور به مصاف شهريار مامد اف رفت كه نعمت پور توانست ششمين پيروزي ايران را رقم بزند در هفتمين ديدار و در وزن 98 كيلوگرم مهدي علياري با مصاف آراد حسن اف رفت كه علياري توانست اين مسابقه را ببرد در هشتمين و آخرين ديدار تيمي و در وزن 130كيلوگرم بشير بابا جان زاده توانست قهرمان به نام جهان يعني والرا ردريگز را ببرد. ايران توانست تمام مسابقات خود را در مقابل آذربايجان ببرد و در دور بعد استراحت دارد و ساعت 16:30 به مصاف تينم كره خواهد رفت. ساير نتايج: رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است که تیم های روسیه و ارمنستان در دیدارهای اول خود مقابل مجارستان و کره جنوبی به پیروزی رسیدند.

تیم روسیه با نتیجه 6 بر 2 مقابل مجارستان به پیروزی دست یافت و ارمنستان هم 5 بر 3 از سد کره جنوبی گذشت. برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه:

ساعت 9:30 تا 13:30: مسابقات دور اول و دوم

ساعت 16 تا 16:30: مراسم افتتاحیه

ساعت 16:30 تا 20: مسابقات دورهای سوم و چهارم

جمعه 26 اردیبهشت ماه:

ساعت 9:30 تا 13: مسابقات دور پنجم و مسابقات برای مشخص شدن تیم های نهم، هفتم و پنجم

ساعت 16 تا 19: رقابت های رده بندی و فینال

* گروه بندی رقابت ها به شرح زیر است:

گروه اول:

1- روسیه 2- مجارستان 3- آمریکا 4- ترکیه 5- قزاقستان

گروه دوم:

1- کره جنوبی 2- ارمنستان 3- آذربایجان 4- ایران 5- فنلاند 16:00 روز پنجشنبه : نتایج دورهای اول و دوم جام جهانی کشتی فرنگی مشخص شد رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است که تیم های ایران، روسیه، ترکیه، ارمنستان، کره جنوبی و مجارستان در مسابقات دورهای اول و دوم مقابل حریفان به پیروزی دست یافتند. مسابقات نوبت صبح به پایان رسید و رقابت های نوبت عصر از ساعت 16:30 بعد از مراسم افتتاحیه پیگیری خواهد شد.

نتایج دور اول به شرح زیر است:

گروه اول:

روسیه 5 - مجارستان 3

ترکیه 5 - آمریکا 3

گروه دوم:

ارمنستان 5 - کره جنوبی 3

ایران 8 - آذربایجان صفر

نتایج دور دوم به شرح زیر است:

گروه اول:

روسیه 8 - قزاقستان صفر

مجارستان 8 - آمریکا صفر

گروه دوم:

کره جنوبی 4 - فنلاند 4 (کره جنوبی به دلیل امتیاز فنی بیشتر برنده اعلام شد)

ارمنستان صفر - آذربایجان 8

رقابت های نوبت صبح با نتایج فوق به پایان رسید و مسابقات دور سوم (نوبت بعدازظهر) از ساعت 16:30 بعد از مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد که تیم کشورمان ابتدا با کره جنوبی (دور سوم) و سپس با فنلاند (دور چهارم) دیدار خواهد کرد.

ایران ۷ - کره جنوبی ۱/ نایب قهرمان جهان هم تسلیم ایران شد ديدار ايران كره جنوبي از ساعت 16:45 آغاز شده است. در ادامه رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی که از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است و در نوبت عصر مسابقات، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در دومین دیدارش به مصاف کره جنوبی، نایب قهرمان جهان در سال 2013، رفت که با نتیجه 7 بر یک مقابل حریف به برتری دست یافت.

پیروزی های ایران را نوربخش، بیابانگرد، عبدولی، اخلاقی، نعمت پور، عابدین زاده و باباجان زاده کسب کردند. هادی علیزاده هم شکست خورد.

ایران در نخستین دیدارش هم با نتیجه قاطع 8 بر صفر مقابل آذربایجان به پیروزی رسیده بود.

تیم کشورمان عصر امروز در سومین دیدارش به مصاف فنلاند خواهد رفت.

* پیروزی بیابانگرد مقابل قهرمان جهان

در یکی از حساس ترین مسابقات این دیدار افشین بیابانگرد به مصاف ریو هان سو، قهرمان 2013 جهان رفت که تایم اول این دیدار بدون اتفاق خاصی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. در تایم دوم حریف بیابانگرد با رای داوران در خاک نشست و یک امتیاز به کشتی گیر کشورمان تعلق گرفت. بیابانگرد در خاک با یک لیفت زیبا و به پل زدن حریف و سپس یک فیتو، 4 امتیاز دیگر گرفت و جمع امتیازاتش را به 5 رساند. در ادامه داوران یک اخطار به بیابانگرد و یک امتیاز به حریفش دادند و نماینده ایران در خاک حریف نشست که ثمری برای کشتی گیر کره ای نداشت و در نهایت این مسابقه با نتیجه 5 بر یک به سود بیابانگرد به پایان رسید.

* شکست علیزاده مقابل قهرمان المپیک

در دیگر دیدار حساس این مسابقه هادی علیزاده پورنیا در وزن 75 کیلوگرم به مصاف کیم هیون وو، قهرمان المپیک لندن و 2013 جهان رفت که علیزاده ابتدا با یک پیش انداز و خارج کردن حریفش از تشک یک امتیاز گرفت. اما در ادامه علیزاده به رای داوران در خاک حریف نشست و در یک کش و قوس یک امتیاز از دست داد. در تایم دوم با رای داروان یک اخطار به علیزاده و یک امتیاز به حریفش تعلق گرفت. حریف کره ای در خاک با اجرای فن کنده علیزاده را به پل زد و 4 امتیاز گرفت و یک بارانداز یک امتیازی شد. حریف کره ای پای علیزاده را از تشک خارج کرد و یک امتیاز دیگر کرفت. 30 ثانیه به پایان این مسابقه با رای داوران علیزاده 3 اخطاره شد و باخت.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلو: محمد نوربخش، برنده - چوی گی یوک (10 بر یک)

66 کیلو: افشین بیابانگرد، برنده - ریو هان سو (5 بر یک)

71 کیلو: سعید عبدولی، برنده - جونگ جی جیون (4 بر صفر)

75 کیلو: هادی علیزاده پورنیا - کیم هیون وو، برنده (یک بر 9)

80 کیلو: حبیب الله اخلاقی، برنده - کیم جیون هیونگ (4 بر یک)

85 کیلو: طالب نعمت پور، برنده - کره نماینده ای نداشت

98 کیلو: داود عابدین زاده، برنده - گو هاک بون (9 بر صفر)

130 کیلو: بشیر باباجان زاده، برنده - کیم یونگ مین (8 بر 2)

20:30 روز پنجشنبه : ایران با غلبه بر فنلاند فینالیست شد

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سومین دیدارش در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی مقابل فنلاند به پیروزی رسید.

در حساس ترین مسابقه این دیدار حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان و ملی پوش ایران در المپیک لندن با نتیجه 6 بر صفر مقابل آلکساندر کازاکوویچ، دارنده مدال برنز المپیک لندن به پیروزی دست یافت. اخلاقی در تایم اول ابتدا پای حریفش را از تشک خارج کرد و یک امتیاز گرفت.

وی در ادامه نیز یک بار دیگر پای حریفش را از تشک خارج کرد و یک امتیاز گرفت. اخلاقی با خاک کردن حریفش دو امتیاز دیگر و با خارج کردن حریفش از تشک یک امتیاز دیگر کسب کرد تا این دیدار را با نتیجه 6 بر صفر از حریف نامدارش ببرد.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلو: حمید سوریان، برنده - جوزفیکا نیمیستو (10 بر صفر؛ سوریان در کمتر از 2 دقیقه به پیروزی رسید)

66 کیلو: امید نوروزی، برنده - ترو والی ماکی (8 بر صفر؛ نوروزی در کمتر از 2 دقیقه به پیروزی رسید)

71 کیلو: برومند اصلان، برنده - هنری پالوماکی (6 بر 2)

75 کیلو: فرشاد علیزاده، برنده - فنلاند نماینده ای نداشت

80 کیلو: حبیب الله اخلاقی، برنده - آلکساندر کازاکوویچ (دارنده مدال برنز المپیک لندن) (6 بر صفر)

85 کیلو: داود اخباری، برنده - آنتی هاکالا (7 بر صفر)

98 کیلو: مهدی علیاری، برنده - تیمو کالیو (3 بر یک)

130 کیلو: بهنام مهدی زاده، برنده - مینداگاس میزگایتیس (برنز 2010 اروپا) (6 بر صفر)

تیم کشورمان صبح فردا (جمعه) در چهارمین و آخرین دیدارش به مصاف ارمنستان خواهد رفت. مسابقات فردا از ساعت 10 صبح آغاز می شود. ***************************** 10:00 صبح روز جمعه 26/2/93 روز دوم و پایانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با برگزاری مسابقات دور پنجم از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است که تیم کشورمان در چهارمین دیدار خود به مصاف ارمنستان رفت که با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت.

پیروزی های ایران را حمید سوریان، مهدی محمدی، داوود اخباری، داوود عابدین زاده و بهنام مهدی زاده کسب کردند. بیابانگرد، اصلان و هادی علیزاده هم مغلوب حریفان شدند.

ایران در روز نخست رقابت ها به ترتیب مقابل آذربایجان (8 بر صفر)، کره جنوبی (7 بر یک) و فنلاند (8 بر صفر) به پیروزی رسیده بود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پیش از این حضورش در فینال را قطعی کرده بود و باید از ساعت 16 عصر امروز در دیدار پایانی به مصاف روسیه برود.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلو: حمید سوریان، برنده - ناریک خاچاطریان (9 بر صفر)

66 کیلو: افشین بیابانگرد - گوورگ ساهاکیان، برنده (2 بر 4)

71 کیلو: برومند اصلان - رافائل آلکسانیان، برنده (5 بر 6)

75 کیلو: هادی علیزاده پورنیا - کاراپت چالیان، برنده (یک بر 4)

80 کیلو: مهدی محمدی، برنده - رفیق مانوکیان (9 بر صفر)

85 کیلو: داوود اخباری، برنده - هراچ هووانسیان (4 بر صفر؛ اخباری با ضربه فنی پیروز شد)

98 کیلو: داوود عابدین زاده، برنده - موسس آدامیان (6 بر صفر)

130 کیلو: بهنام مهدی زاده، برنده - واچیک یقیزاریان (7 بر یک)

******************************* 15:30 روز جمعه 26/2/93 پس از برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی تیم های حاضر در رقابت ها برای کسب عنوان نهم تا سوم مشخص شدند که برنامه آن به شرح زیر است:

آمریکا - ارمنستان (کسب عنوان نهم) --------- آمریکا نهم شد

قزاقستان- فنلاند (کسب عنوان هفتم)------------ قزاقستان هفتم شد

کره جنوبی - ترکیه (کسب عنوان پنجم)--------- ترکیه پنجم شد

آذربایجان - مجارستان (کسب عنوان سوم)-------آذربایجان سوم شد

ایران - روسیه (دیدار فینال) دیدار رده بندی بین تیم های آذربایجان و مجارستان ساعت 16:00 برگزار می شود. ایران نیز از ساعت 17:00 به مصاف روسیه می رود دیدار فینال کشتی بین دو تیم قدرتمند ایران و روسیه به صورت زنده اطلاع رسانی خواهد شد ...

رده بندی تیم های پنجم تا دهم مشخص شد ظهر امروز دیدارها برای کسب مقام های پنجم تا دهم رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که ترکیه با غلبه بر کره جنوبی به مقام پنجم رسید. ترکیه با نتیجه 4 بر 4 تیم کره جنوبی را شکست داد و عنوان پنجم را از آن خود کرد.

در دیدار برای کسب مقام نهم آمریکا با نتیجه 4 بر 4 ارمنستان را شکست داد و در دیدار برای کسب مقام هفتم نیز قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 از سد فنلاند گذشت.

آذربایجان با غلبه بر مجارستان سوم شد تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در دیدار رده بندی جام جهانی کشتی فرنگی با نتیجه 6 بر 2 از سد مجارستان گذشت و عنوان سوم این رقابت ها و جایزه 10 هزار دلاری را به خود اختصاص داد. هدایت فرنگی کاران آذربایجان بر عهده جمشید خیرآبادی دستیار سابق محمد بنا است.

فرنگی کاران کشورمان در مرحله گروهی با آذربایجان هم گروه بودند که در نخستین دیدار با نتیجه 8 بر صفر این تیم را شکست داده بودند.

* نتایج دیدارهای انفرادی مسابقه رده بندی به شرح زیر است:

59 کیلو: طالح ممداف، برنده - کسونگور کنیپلی (11 بر صفر)

66 کیلو: حسن علی یف، برنده - کریستین جاگر (3 بر صفر؛ سه اخطاره شد)

71 کیلو: رسول چونایف، برنده - بالینت کورپاسی (4 بر 2)

75 کیلو: الوین مورساعلی یف، برنده - لازلو سزابو (4 بر صفر)

80 کیلو: امین احمداف، برنده - گابور ماداراس (2 بر صفر)

85 کیلو: شهریار ممداف - ویکتور لورینچ، برنده (صفر بر یک)

98 کیلو: آراز حسنوف - بالاژ کیس، برنده (صفر بر 4)

130 کیلو: صباح شریعتی، برنده - بالینت لام (یک بر صفر)

به دلیل طول کشیدن مسابقه رده بندی دیدار ایران و روسیه از ساعت 17:25 آغاز شد.

59 کیلو: حمید سوریان - مینگیان سمینوف --- حمید سوریان در یک مسابقه بسیار زیبا با نتیجه 7 بر 5 از سد مینگیان سمینوف می گذرد

66 کیلو: امید نوروزی - آدام کوراک --- امید نوروزی بازی را با نتیجه 6 بر 8 واگذار کرد و باخت.

71 کیلو: سعید عبدولی - چنگیز لابازانوف --- سعید عبدولیبا نتیجه 3 بر 0 چنگیز لابازانوف را برد.

75 کیلو: فرشاد علیزاده - رومن ولاسوف ---- علیزاده ضربه فنی شد و باخت. 80 کیلو: حبیب الله اخلاقی - یوگنی بوگومولوف ---- اخلاقی با ضربه فنی حریف خود را قاطعانه برد. 85 کیلو: طالب نعمت پور - داوید چاکوادزه ---- نعمت پور در یک دیدار جنجالی با نتیجه 2 بر 1 مسابقه را برد.

98 کیلو: مهدی علیاری - نیکیتا ملنیکوف-----علیاری در یک کشتی سخت توانست حریف خود را مغلوب کند و ایران را قهرمان کند.

130 کیلو: بشیر باباجان زاده - واسیلی پارشین ----- باباجان زاده هم توانست حریف خود را ضربه فنی کند و بازی را ببرد.

ایران قهرمان جهان شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی