شمانیوز
شما نیوز

جزئیات انحلال تیم ملی والیبال بانوان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سرپرست تیم ملی والیبال بانوان بزرگسال انحلال تیم را شایعه دانست و گفت: این شایعات باعث می‌شود ملی‌پوشان برای رسیدن به هدف‌شان مصمم شوند.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شایعات مطرح شده در خصوص منحل شدن تیم بانوان و عدم اعزام به مسابقات، گفت: اگر برخی‌ها می‌خواهند با این شایعات خللی در تیم ملی به وجود بیاورند اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم. تمرینات در حال برگزاری است. 16 بازیکن در اردو حاضر هستند و ادیبان هم به عنوان آنالیزور به تیم ما اضافه شده است.

وی ادامه داد: قرار است اواخر مرداد و قبل از اعزام به چین یک اردو در یکی از شهرهای ایران که از نظر آب و هوایی به شنزن نزدیک است برگزار کنیم. همچنین اردوی تدارکاتی ما با آذربایجان قطعی شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان بزرگسال با اعلام این مطلب که این شایعات به ملی‌پوشان انگیزه می‌دهد، اظهار داشت: با این شرایط مصمم شدیم تا به هدف‌مان برسیم. ممنونیم از این افراد که به ما انگیزه می‌دهند. من فکر می‌کنم کسانی که این شایعات را می‌سازند عِرق ملی ندارند.

سلیمانی درباره غیبت برخی از بازیکنان، عنوان کرد: ما وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم و بازیکنان را دعوت کرده‌ایم، حالا اگر نیامدند بازیکنان جوانی داریم که از آنها استفاده می‌کنیم. انگیزه آنها هم بیشتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied