شمانیوز
شما نیوز

چگونگی دریافت اطلاعات پرواز توسط اس ام اس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سامانه پیامکی اطلاعات پرواز با هدف تسهیل و تسریع اطلاع‌رسانی مطمئن در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد‌ این سامانه با هدف ارسال اطلاعات و اخبار پروازی فرودگاه مهرآباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شده است.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد در این‌باره می‌گوید:‌ مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز می‌توانند از طریق سیستم پیام کوتاه (SMS) اقدام کنند‌، سامانه پیامک اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با دو شماره 300019 و 1000199 در بازه زمانی یک روزه امکان اطلاع‌رسانی را به مسافران و مخاطبان به صورت دقیق و به‌روز میسر می‌سازد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت مشتریان است، اظهار داشت: تکمیل و بروز رسانی این سامانه پیامکی با هدف اطلاع‌رسانی به موقع و ارتباط دو سویه از وضعیت پروازها به منظور رفاه حال مسافران است.

رستمی گفت: این سامانه با در نظر گرفتن سریع‌ترین و بهترین راه‌های جستجو، به چهار روش امکان اطلاع‌رسانی در مورد هر یک از پروازها و شهرها را فراهم می‌کند.

به گفته وی این چهار روش شامل امکان دریافت اطلاعات بر اساس نام شهر مقصد، امکان دریافت اطلاعات پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد، امکان دریافت اطلاعات توسط شماره پرواز و پیگیری لحظه به لحظه وضعیت یک پرواز است.

بر این اساس در روش نخست مخاطب می‌تواند با ارسال یک پیامک حاوی شهر مقصد مورد نظر خود به شماره 3000199 و 1000199 همه اطلاعات مربوط به پروازهای خطوط هوایی را از همان زمان تا ساعت 24 همان روز دریافت کند.

در روش دوم نیز مخاطب با ارسال نام شهر مبداء خود به همراه * به سامانه پیامک، تمامی اطلاعات پروازی مربوط به پروازهای ورودی به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد را از شهر مبداء دریافت می‌کند.

در روش سوم نیز مخاطب با در اختیار داشتن شماره پرواز مورد نظر خود و ارسال آن به سامانه پیامکی می‌تواند از وضعیت پرواز مورد نظر خود در همان روز مطلع شود.

در روش چهارم نیز مخاطب با ارسال شماره پرواز مورد نظر خود به همراه # از وضعیت پرواز به صورت آنی و دقیق با خبر و بلافاصله با تغییر حالت پروازی، سامانه به صورت خودکار مخاطب را مطلع می‌سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied