شمانیوز
شما نیوز

زمان اجرای طرح زوج و فرد در مشهد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد از هشتم مرداد و در همان محدوده عید نوروز امسال در شهر مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از پلیس راهور خراسان رضوی، حمیدرضا گرایلی در ارتباط با طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم در محدوده حرم رضوی، خیابان‌های مشرف به حرم یعنی طبرسی، شیرازی، نواب صفوی، امام رضا(ع) و اندرزگو ورود و همچنین پارک خودرو ممنوع است.

وی بیان داشت: حمل و نقل عمومی نیز با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته اعم از تاکسی، اتوبوس و قطار شهری برای تسهیل بیشتر زائران تا ساعت 2 بامداد فعالیت می‌کنند، البته توصیه ما نیز این است که مردم از وسایل شخصی خود برای حضور در حرم رضوی استفاده نکنند.

گرایلی تصریح کرد: ما برای آتش‌نشانی و آمبولانس نیز محل اسقرار مشخص کردیم و خیابان نواب صفوی را برای رفت و آمد آنها در نظر گرفتیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در ارتباط با موتور سیکلت‌ها نیز گفت: تقاضای ما از موتورسیکلت‌سواران این است که از داخل جمعیت حرکت نکنند و به زائران پیاده امام هشتم(ع) احترام بگذارند.

گرایلی درمورد آغاز طرح زوج و فرد در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: طرح ترافیکی زوج و فرد از هشتم مرداد و در همان محدوده عید نوروز در شهر مشهد آغاز می‌شود و کنترل ورود و خروج نیز با دوربین ترافیکی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied