شمانیوز
شما نیوز

جدول کامل لیگ برتر و جام حذفی در سال 93

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ تقویم یکسال لیگ برتر و جام حذفی را در فصل 94-93 ارائه داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، و به نقل از سایت سازمان لیگ، در نامه غلامرضا بهروان به مهدی تاج آمده است: "کمیته مسابقات پس از بررسی‌های همه جانبه و برگزاری جلسات متعدد و با دبیر سازمان لیگ و نیز ریاست فدراسیون و کی‌روش سرمربی تیم ملی و همکاران ایشان، تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های کشور در فصل 94-93 را تدوین و تنظیم کرده است.

به نظر می‌رسد اصلح این باشد عین تقویم مسابقات در سایت رسمی سازمان لیگ درج شود. ضمنا تمام تلاش سازمان لیگ این است هیچگونه تغییری در مسابقات به وجود نیاید، مگر در موارد اضطرای و غیرمترقبه و یا اینکه احتمالا در نیم فصل دوم هفته 29 از مورخه 21/2/94 به 18/2/94 در صورت حذف مرحله یک‌شانزدهم مسابقاتلیگ قهرمانان آسیا جابجا شود.

کمیته مسابقات وظیفه خود می‌دانیم از تمامی اصحاب رسانه‌های مختلف کشور، مدیران، بازیکنان، کادرفنی باشگاه‌ها و هواداران محترم آنان و هیات‌های فوتبال استان‌ها، مدیران ورزشگاه‌های سراسر کشور، نیروهای انتظامی و یگان ویژه و پلیس راهور و همکاران ارجمند در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنیم."

طبق این برنامه که تصاویر آن در زیر مشاهده می‌شود، هفته نخست جام حذفی در روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار می‌شود و دیدار فینال این جام هم روز اول خردادماه سال 1394 خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied