شمانیوز
شما نیوز

دعوت عجیب مسئول دفتر خاتمی از مردم

در ماه رمضان صدای قمیشی را گوش کنید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):محمد علی ابطحی روحانی و سیاستمدار اصلاح طلب، در مطلبی در صفحه فیس بوکش، خواستار گوش دادن به موسیقی یکی از خوانندگان لس آنجلسی در ماه میارک رمضان شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،محمد علی ابطحی روحانی و سیاستمدار اصلاح طلب که سال ها تصدی رئیس دفتر سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران را بعده داشت در مطلبی در صفحه فیس بوک (facebook) شخصی خود خواستار گوش دادن به موسیقی یکی از خوانندگان لس آنجلسی در ماه میارک رمضان شد.

وی در این مطلب نوشته است: «ماه رمضان در این روزهای ۱۷ ساعته، باید هندزفری گذاشت توی گوش و مدام "طاقت بیار" رفیق "قمیشی" گوش داد.»

وی در ادامه با توجه به طاقت فرسا بودن روزه داری در تابستان، نوشته است: «دیروز عصری بر اساس همین فلسفه، خودم را انداختم تو سینما آزادی و فیلم "ردکارپت" آقای عطاران را دیدم. چند باری از دیالوگ ها خنده ای کردم ولی با خودم میگفتم کاش آقای عطاران بازی های شیرینش را ادامه دهد و فیلم نسازد. »

وی در پایان این مطلب درباره قضاوت خویش از فیلم "ردکارپت" آخرین ساخته "رضا عطاران"، می نویسد: «خدایییش فیلم خوبی نبود.»

وی که از چهره های روحانی اصلاح طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز می باشد، همواره بخاطر وضعیت پوشش و برخی رفتارهایی که به ادعای منتقدانش (خلاف شئون روحانیت) است، مورد اعتراض قرار گرفته است.

شایان ذکر است که این متهم فتنه 88، در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی حضوری فعال داشته و عکس های زیادی با دوربین موبایل خود به ثبت رسانده که در مواردی با اعتراض رسانه ها و برخی افراد مواجه شده است.

خاطرنشان می سازیم که اعترافات وی درباره نقش جریان اصلاحات و عوامل آن در وقایع و حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، در دادگاه متهمان فتنه 88 مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت.

منبع: جام نيوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied