شمانیوز
شما نیوز

تحرکات اطرافیان زنجانی در فضای مجازی

روز گذشته صفحه شخصی بابک زنجانی با انتشار مطلبی هشدارآمیز این تخلف را به طور ضمنی پذیرفت اما مقصر اصلی را بانک مذکور دانست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، اطرافيان بابك زنجاني دست به كار شده‌اند. كارشان را پس از يك سكوت هشت ماهه از هشدار دادن در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي شروع كرده‌اند.

صفحه‌اي كه تا پيش از بازداشت زنجاني توسط او در فيس بوك مديريت مي‌شد حالا به دست اطرافيانش افتاده و آنها هم مشغول «هشدار» دادن شده‌اند. هشدار داده‌اند كه در مورد مرد ميلياردي كه چند وقتي است مهمان اوين است شايعه‌سازي نشود. هشدار داده‌اند كه اگر روند فعلي ادامه پيدا كند آنها هم مشغول شكايت از رسانه‌ها مي‌شوند. واكنش اطرافيان زنجاني اما گويا بيشتر به رو شدن تخلف تازه او است كه در روزنامه اعتماد نيز گزارشي از آن منتشر شده بود. مي‌گويند گرفتن وام 220 ميليارد توماني از يك بانك خصوصي آن هم بدون وثيقه تخلف زنجاني نبوده بلكه تخلف بانك مذكور بوده است. از رسانه‌ها خواسته‌اند كه «تشويش اذهان عمومي» نكنند وگرنه با شكايت اطرافيان زنجاني روبه‌رو مي‌شوند. بابك زنجاني هشت ماه است كه در بازداشت به سر مي‌برد. بازداشتش گويا ثمره‌اي هم نداشته است چراكه بارها اخبار متعددي از عدم همكاري او با بازجويان منتشر شده بود اما هر چند وقت يك بار تخلف تازه‌يي از او رو مي‌شود كه بازهم پرونده‌اش را قطور و قطورتر مي‌كند. تخلف جديد او اما صداي اطرافيانش را هم درآورده است؛ اخذ يك وام 220 ميليارد توماني از يك بانك خصوصي آن هم با ارائه يك چك بانكي به عنوان ضمانت است. آن گونه كه اعلام شده بود بانك خصوصي مورد نظر در ماه‌هاي گذشته اقدامي براي به اجرا گذاشتن ضمانت زنجاني نيز انجام نداده است. اما روز گذشته صفحه شخصي بابك زنجاني با انتشار مطلبي هشدارآميز اين تخلف را به طور ضمني پذيرفت اما مقصر اصلي را بانك مذكور دانست. در بخشي از اين پيام آمده بود: «در طول چند ماه گذشته اشخاص يا رسانه‌هاي مختلفي اعم از رسمي يا غيررسمي اقدام به انتشار اخبار كذب يا اطلاعات بي‌اساس يا سعي درتحريف شايعه‌پراكني يا افترا در مورد پرونده آقاي بابك زنجاني كرده‌اند. در مورد «تخلفي ديگر از بابك زنجاني» و اخذ وام بدون وثيقه از يك بانك خصوصي فرض بر صحت چنين مطلبي اين بانك است كه تخلف كرده است نه آقاي زنجاني؛ بدينوسيله از كليه رسانه‌ها اشخاص و نهادها رسما تقاضا داريم كه به غير از آنچه رسما از طريق دادستاني يا مراجع ذيصلاح در اختيار رسانه‌ها قرار داده مي‌شود به هيچ عنوان اخبار يا مطلب ديگري كه فاقد مدرك يا مستندات است و باعث تشويش اذهان عمومي مي‌شود در مورد پرونده آقاي بابك زنجاني منتشر نكنند. لازم به يادآوري است كه شركت هلدينگ سورينت و شركت‌هاي تابعه و همچنين شخص آقاي بابك زنجاني حق پيگرد قانوني را براي خود محفوظ مي‌دارند و با متخلفين طبق قانون مجازات اسلامي يا قانون مطبوعات برخورد خواهد شد.» حالا بايد ديد كه تحركات مجازي اطرافيان زنجاني تا به كجا ادامه پيدا خواهد كرد؟ منبع: اعتماد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied