شمانیوز
شما نیوز

فساد اخلاقی این فرمانده زن + عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یکی از فرماندهان ارشد ناو اچ.ام.اس پرتلند نیروی دریایی ‌بریتانیا به اتهام ترک محل خدمت برای دیدار عاشقانه با یکی از افسرانش فعلا به مرخصی فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از بی بی سی، سارا وست، ۴۲ ساله، در حال بازگشت از ماموریتی هفت ماهه بر روی عرشه ناو اچ.ام.اس پرتلند اف ۷۹ بود که با این اتهام روبرو شد.

وزارت دفاع بریتانیا درباره ایت اتهام هنوز اظهار نظری نکرده اما اعلام کرده خانم وست فعلا به مرخصی فرستاده شده است.

وزارت دفاع همچنین اعلام کرده که از اتهام خانم وست در ارتباط با نادیده گرفتن موازین اخلاق حرفه‌ای و پرهیز از 'برقراری روابط اجتماعی ناسالم بر روی عرشه کشتی' مطلع است.

ناو اچ.ام.اس پرتلند یکی از رزم ناوهای برجسته نیروی دریایی بریتانیا است که ۱۳۰ متر طول دارد

هنگامی که سارا وست، در ماه مه سال ۲۰۱۲ به عنوان نخستین زن به این پست ارشد در نیروی دریایی منصوب شد گفته بود: "این بی‌شک بالاترین موفقیت حرفه‌ای من ظرف ۱۶ سال خدمتم بوده است."

خانم وست از ماه ژانویه امسال به همراه این ناو جنگی در ماموریت بود.

ناو اچ.ام.اس پرتلند اف ۷۹ هم اکنون در دریای کارائیب است و در حال بازگشت به بریتانیا است اما معلوم نیست که آیا خانم وست هنوز در این کشتی است و یا به خشکی فراخوانده شده است.

چنانچه اتهام خانم وست اثبات شود او ممکن است با حکم اخراج از نیروی دریایی مواجه شود.

ناو اچ.ام.اس پرتلند یکی از رزم ناوهای برجسته نیروی دریایی بریتانیا است که ۱۳۰ متر طول دارد و در سال ۱۹۹۹ به ناوگان نیروی دریایی بریتانیا پیوسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied