شمانیوز
شما نیوز

کاریکاتور روزنامه آرمان علیه جبهه مقاومت فلسطین

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): روزنامه آرمان در شماره روز گذشته خود کاریکاتور عجیبی به چاپ رسانده است که با کمی دقت محتوا و مضمونی علیه جبهه مقاومت فلسطینی را القا می کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در این کاریکاتور در یک سوی میز پینگ پنگ فردی با پیراهن رژیم صهیونیستی(پیراهنی مرکب از رنگهای(سفید و آبی) پرچم رژیم اشغالگر قدس) و در سوی دیگر فردی با پیراهن قرمز و سرآستین های سفید به چشم می خورند که بمبی را با راکت های تنیس به سمت یکدیگر پرتاب می کنند. در این میان نیز نمادی از مردم فلسطین(خانواده ای که مادر خانواده روسری ای از چفیه فلسطینی به سر داشته وکودکان خود را در آغوش کشیده) به چای تور میز پینگ پنگ قرار دارند و در نهایت بمب های شکیک شده از سوی دو طرف نبرد در سرزمین های اشغالی بر روی سر مردم مظلوم فلسطین فرود آمده و آنها را هدف قرار می دهد.

آنچه در این کاریکاتور که با عنوان "بازی ناجوانمردانه" به چاپ رسیده، به نحوی عجیب و بدون در نظر گرفتن واقعیت امر در سرزمین های اشغالگر قدس به خواننده القا می شود آن است که در حقیقت مردم مظلوم فلسطین هیچ یک از طرفین دعوا نیستند، بلکه تنها بی طرفانی به شمار می روند که در شلیک بمب ها میان دو طرف دعوا، قربانی می شوند.

هرچند در نگاه اول و با تفسیر کاریکاتور می توان طرف مقابل فردی با پیراهن رژیم غاصب صهیونیستی را نمادی از مقاومت فلسطین و بخصوص "حماس" توصیف کرد، با این حال از سوی دیگر حتی از نگاهی دیگر می توان طرف مقابل فرد صهیونیستی را "ایران" نیز برداشت کرد. چه آنکه پیراهنی که فرد مقابل دشمن صهیونیستی در این کاریکاتور به تن دارد، می تواند پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را هم به ذهن متبادر کند.

مشخص نیست، روزنامه آرمان بر چه اساسی در این کاریکاتور خود طرف مقابل رژیم صهیونیستی در نبرد ناجوانمردانه و ظالمانه غزه را نیز جزو عاملان و مقصران کشتار مردم بی گناه غزه به حساب آورده است. این در حالی است که در حقیقت بیش از دو طرف در این دعوا حضور ندارند و باید مردم مظلوم فلسطین را در حقیقت طرف مقابل رژیم اشغالگر قدس به حساب آورد.

کاریکاتوریست روزنامه آرمان در حالی مردم فلسطین را جبهه بی طرف! دعوای غزه عنوان و مقاومت فلسطین و صهیونیست ها را عاملان کشتار این مردم بی طرف عنوان می کند که خود صهیونیست ها چنین ادعایی ندارند. چه آنکه اخیراً نیز «آیلت شکد بن شائول» نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی گفته است:کودکان فلسطینی باید کشته شوند تا فلسطین نسل جدید نداشته باشد!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied