شمانیوز
شما نیوز

اسرائیل اعلام آتش بس نامحدود کرد

یک مقام دولتی اسرائیل نیز ساعاتی پیش اعلام کرد اسرائیل به برقراری آتش بس جدید با فعالان فلسطینی مستقر در نوار غزه نیازی نمی بیند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، منابع نظامی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کردند آتش بس این رژیم با جنبش حماس که کنترل نوار غزه را در اختیار دارد، نامحدود است.

در شرایطی که درگیری ها میان ارتش اسرائیل و جنبش حماس در ساعات گذشته تا اندازه ای متوقف شده است، یک منبع نظامی اسرائیل که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد آتش بس در نوار غزه نامحدود است. وی افزود نیروهای نظامی اسرائیل در عین حال به تلاشهای خود برای تخریب تونل هایی که حماس از آنها برای حمله به اسرائیلی ها و انتقال یا انبار سلاح استفاده می کند، ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس،‌یک مقام دولتی اسرائیل نیز ساعاتی پیش اعلام کرد اسرائیل به برقراری آتش بس جدید با فعالان فلسطینی مستقر در نوار غزه نیازی نمی بیند.

اعضای سازمان ملل متحد یکشنبه شب با انتشار بیانیه ای از اسرائیل ، مبارزان جنبش حماس و دیگر فعالان فلسطینی در نوار غزه خواستند پس از عید فطر نیز ترک مخاصمه بشردوستانه را رعایت کنند و برای دستیابی به آتش بس پایدار در منطقه بکوشند. منبع: واحد مرکزی خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied