شمانیوز
شما نیوز

شلیک سه موشک به منزل اسماعیل هنیه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه دومین روز تعطیلات عید فطر در غزه، منزل شخصی نخست وزیر سابق حماس را در غرب غزه هدف گرفتند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه دومین روز تعطیلات عید فطر در غزه، منزل شخصی نخست وزیر سابق حماس را در غرب غزه هدف گرفتند.

به گزارش القدس العربی، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه که دومین روز از سه روز تعطیلی عید فطر در غزه است، به منطقه اردوگاه الشاطئ در غرب غزه حمله کردند.

بنا بر این گزارش، در این حمله منزل منزل شخصی اسماعیل هنیه هدف قرار گرفت.

خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز با اعلام این خبر گفت که جنگنده‌های اسرائیلی حداقل سه موشک به منزل هنیه شلیک کردند.

به گفته آناتولی، شاهدان عینی با بیان اینکه این منطقه، منطقه مسکونی پرجمعیتی است، گفتند که منزل هنیه تا حد زیادی تخریب شد و ساختمان‌های اطراف آن نیز صدمه جدی دیدند.

از زمان آغاز تجاوز جدید به غزه در هفتم ژوئیه، اسرائیل تاکنون منزل شخصی 11 نفر از سران مهم حماس در غزه را هدف قرار داده است که 5 نفر آنان یعنی عماد العلمی، محمود الزهار، نزار عوض الله، زیاد الظاظا، و خلیل الحیه از اعضای دفتر سیاسی حماس هستند.

همچنین تاکنون منزل 2 وزیر سابق حماس یعنی فتحی حماد و باسم نعیم و 2 نماینده پارلمان یعنی اسماعیل الاشهر و جمیله الشنطی و 2 تن از فرماندهان گردانهای القسام شاخه نظامی حماس یعنی مروان عیسی و احمد الجعبری هدف جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته است.

حمله رژیم صهیونیستی از 8 ژوئیه آغاز شده است و تاکنون 2330 منزل مسکونی کاملا تخریب شده و 23 هزار و 160 منزل نیز آسیب دیده است که 2080 باب آن دیگر قابل سکونت نیست. این آمار را وزارت اسکان غزه اعلام کرده است.

در مقابل هر چند که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند آمار کشته‌های نظامی‌اش حدود 40 نفر است اما گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرده است که تاکنون موفق به کشتن 103 نظامی اسرائیل در درگیری‌ها شده است.

تاکنون 1099 فلسطین شهید و بیش از 6 هزار و 490 فلسطینی نیز در حملات 22 روزه رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied