شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده جنایات صهیونیست ‌ها

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):یک دختر فلسطینی از طریق حساب کاربری خود در سایت توییتر به صورت لحظه به لحظه اخبار بمباران‌های رژیم صهیونیستی را با جهانیان به اشتراک گذاشت.

به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمزٰ‌ نوشت : وی در توضیح علت این اقدام خود گفته است از آنجایی که هر لحظه ممکن است یکی از این بمب‌ها باعث مرگ خود من شود باید به سرعت و به طور آنی در مورد بمباران های رژیم صهیونیستی اطلاع رسانی کنم.

فرح باقر 16 ساله همچنین ویدیوها و عکس هایی از خود و نقاط بمباران شده غزه را نیز در حساب توییتر خود به اشتراک می‌گذارد. وی این کار را از آغاز بمباران های اسراییل آغاز کرده و به طور مرتب آن را ادامه می دهد.

تاکنون وی توانسته در توییتر بیش از 16 هزار نفر دنبال کننده داشته باشد و پست های ارسالی وی هم در مواردی بیش از 10 هزار بار به اشتراک گذاشته شده اند. او روز دوشنبه در پستی نوشته بود که آن شب هر لحظه در انتظار شهادت بوده زیرا بمباران‌های اسراییل برای لحظه‌ای متوقف نمی‌شده است.

روز بعد نیز وی در حساب توییتر خود نوشت از اینکه توانسته صبح سه شنبه زنده از خواب بیدار شود بسیار متعجب و شگفت زده است. این دختر فلسطینی دو خواهر 14 و 6 ساله دارد و چهار نفر از اقوام خود را قبلا در جریان بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی از دست داده است. در جریان یکی از انفجارهای ناشی از بمباران صهیونیست ها در بیرون از منزل این دختر مادر وی نیز مجروح شده است.

این دختر در یکی دیگر از پست های خود به مقایسه وحشیگری های صهیونیست ها پرداخته و می نویسد من قبلا فکر می کردم بمباران سال 2008 بدترین حمله صهیونیست ها بودهٰ، اما حالا فهمیدم که بدتر از آن هم وجود دارد چون هر لحظه در انتظار مرگ هستم. هر لحظه صدای انفجارها را می شنویم، ماشین ها در بیرون از خانه در حال آتش گرفتن هستند و خانه مان هم هر لحظه می لرزد.

برای مطالعه این پست ها می توانید به حساب کاربری Farah_Gazan در سایت توییتر مراجعه کنید. البته با توجه به قطع گسترده برق در غزه این دختر مقاوم نتوانسته در دو روز اخیر پستی در توییتر ارسال کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied