شمانیوز
شما نیوز

کنسرت خواننده زن در تهران / تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در هفته های اخیر و با توجه به عدم نظارت مسئولان متاسفانه بشدت شاهد گسترش روز افزون خوانندگی زنان چه در تهران و چه در برخی شهرستان ها هستیم!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، در ماه های اخیر متاسفانه بدلیل عدم نظارت کافی مسئولان فرهنگی و همچنین برخی تزهای روشنفکری آنان و اظهار نظرهای شاذ شان در مورد خوانندگی زنان شاهد گسترش روز افزون خوانندگی زنان در تهران و برخی شهرستان ها آن هم با مجوز رسمی هستیم.

گروه های مختلفی هستند که با استفاده از خواب غفلت مسئولان فرهنگی کشور جرائت پیدا کرده اند که خوانندگی زنان را با این سبک این روزها در ایران گسترش دهند و دست به تیشه زدن برای نابودی ریشه فرهنگ ایرانی و اسلامی شوند.
از رقص و آواز در نمایش باغ دل گشا در تالار وحدت تهران گرفته تا اجرای کنسرت رسمی لیلی افشار در فرهنگ سرای نیاوران تهران و این روزها برگزاری کنسرت "آقای سماع" در تالار رودکی تهران که همگی دست به دست هم داده اند تا فرهنگ ایرانی و اسلامی مان را مورد هجمه و حمله قرار دهند.
از نمایش "باغ دل گشا" و اقدامات ضد اخلاقی رخ داده به اسم فرهنگ در آن گرفته تا این روزها برگزاری علنی کنسرت " آقای سماع" در تالار رودکی که با مجوز رسمی به کار خود مشغول هستند که همچنان مسئولان فرهنگی کشور در خواب به سر می برند و گویی قرار نیست از این خواب زدگی بیدار شوند.
کنسرت خوانندگی " آقای سماع" یک از افتضاحات ضد ارزشی و هنجار شکنی فرهنگی در باندرول فرهنگ است که در روزهای اخیر شاهد برگزاری آن هستیم که واقعا جای تاسف و نگرانی دارد که بدیل شکل برخی به فرهنگمان حمله می کنند و ما بدان توجه نداریم و بدون تفاوت از کنار آن گذر می کنیم .
این برای چندمین بار پیاپی است که در سال فرهنگ شاهد چنین اقدام ضد فرهنگی و ضد ارزشی از سوی عده ای به اصطلاح هنرمند نما هستیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied