شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های دیدار استقلال و سپاهان

حاشیه های دیدار استقلال و سپاهان

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران امشب به مصاف هم رفتند که این بازی در این نیمه با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان پایان یافت.

این دیدار با حاشیه هایی همراه بود که در زیر می آید:

* پیش از آغاز بازی رسول نویدکیا، حسین پاپی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، مهدی شریفی، پریرا و شجاع خلیل زاده به سمت نیمکت استقلال رفتند و با اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کردند؛ همچنین از تیم استقلال مهدی کریمیان، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

* پیش از آغاز بازی امیر قلعه نویی به سمت نیمکت سپاهان رفت و با اعضای کادر فنی این تیم احوالپرسی کرد.

* بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال در جایگاه خبرنگاران حضور یافت و با تک تک آنها احوالپرسی کرد.

* پس از به ثمر رسیدن گل های سپاهان، صدای غرش شیر در ورزشگاه فولادشهر شنیده شد.

* ورزشگاه فولادشهر تکمیل است و نزدیک به 10 هزار نفر تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا می کنند؛ همچنین هواداران بسیاری نیز پشت درهای ورزشگاه مانده اند.

* در نیمه نخست بازی کُری شدیدی بین هواداران سپاهان و استقلال درگرفته بود.

* مهدی شریفی به هنگام تعویض خودش را به دورترین نقطه زمین برد که علیرضا فغانی به او تذکر داد که حواسش به زمان مسابقه هست.

* آرش برهانی هنگام ورود به زمین کاپیتان استقلال شد و حیدری بازوبند را به او داد.

* دوربین عنکبوتی برای اولین بار در ورزشگاه فولادشهر مورد استفاده قرار گرفت که این دوربین بین دو نیمه در بیرون از ورزشگاه چک شد.

* به هنگام زدن ضربات ایستگاهی توسط استقلال هواداران این تیم اشیایی را به داخل زمین به سمت شهاب گردان پرتاب می کردند که برهانی از آنها خواست این کار را انجام ندهند.

* محمدرضا خلعتبری که یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد و توپش از کنار دروازه به اوت رفته بود خودش را می زد و با دست به سر و صورت خود می کوبید.

* به هنگام زدن ضربه ایستگاهی توسط استقلالی ها هاشم بیک زاده با پریرا درگیری لفظی پیدا کرد که اگر وساطت سایر بازیکنان نبود این درگیری فیزیکی می شد.

* خبرنگاران اصفهانی بعد از زدن گل دوم توسط سپاهانی ها به شکلی رفتار می کرند که ظاهرا دوست دارند این بازی با نتیجه دو بر یک تمام شود. آنها ظاهرا در یک بازی پیش بینی شرکت کرده بودند.

* غلامرضا بهروان در کنار زمین مدام در جنب و جوش بود که کادر فنی دو تیم به داوری اعتراض نکند.

* مسئولان ورزشگاه فولادشهر از خبرنگارن با شام پذیرایی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied