شمانیوز
شما نیوز

حراج زنان در بازار موصل

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): گروه تروریستی داعش زنان و دختران وابسته به اقلیت های مذهبی در عراق را در بازار موصل به حراج می گذارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، پایگاه خبری کنوز مدیا گزارش داد ، مسیحیانی که اخیرا موفق شدند از عراق خارج و وارد پایتخت فرانسه شوند حقایق وحشتناکی را از گروه تروریستی داعش نقل می کنند.

این افراد از مجامع بین المللی خواسته اند برای نجات هزاران مسیحی، ایزدی و دیگر اقلیت ها در استان نینوای عراق چاره اندیشی کنند. در این گزارش از فروش زنان ایزدی، جلوگیری از تماشای تلویزیون و سختگیری های اهانت آمیز دیگر به عنوان گوشه ای از رفتار داعش با اقلیت ها یاد شده و به نقل از یکی از کشیش های مسیحی آمده است:« خانواده ها با زور از روستاها و شهرهایشان آواره شدند. خطراتی که اقلیت ها را تهدید می کند وحشت افرین است. آنان اسلام را به اجبار بر اقلیت ها تحمیل می کنند. اقلیت ها مجبورند جزیه بدهند، زنان ربوده می شوند. این مشکلات فقط برای مسیحیان نیست بلکه ایزدی ها نیز با چنین خطراتی مواجهند. این کشیش افزود: اخیرا بیش از 700 زن و دختر در مرکز شهر موصل به حراج گذاشته شدند، قیمت دختران در این حراج 150 دلار تعیین شده بود، دختران و زنان به اجبار باید تن به قوانین سختگیرانه داعش بدهند. منبع: واحد مرکزی خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied