شمانیوز
شما نیوز

تذکر دوباره نسبت به گودهای بلاتکلیف

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): گود ایران زمین و خیابان خدامی موضوع تذکر شورا به شهرداری بود. ابوالفضل قناعتی که رکورددار تذکر در میان اعضای شورای شهر است از شهرداری خواست تکلیف پروژه‌های نیمه کاره را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، گود ایران زمین و خیابان خدامی موضوع تذکر شورا به شهرداری بود. ابوالفضل قناعتی که رکورددار تذکر در میان اعضای شورای شهر است از شهرداری خواست تکلیف پروژه‌های نیمه کاره را مشخص کند.

او با بیان اینکه در شهر پروژه‌هایی داریم که به دلایلی متوقف شده و مشکلاتی برای پیمانکاران از بابت‌ طلب آنها و برای منطقه احداث پروژه از بابت شرایط اجتماعی و فرهنگی ایجاد کرده است، گفت: این پروژه‌ها باید تعیین تکلیف شود. از پروژه ایران‌زمین گرفته که همچنان دو خیابان مسدود است تا پروژه‌های دیگر، چنانچه به شهرداری و سازمان‌های دیگر مربوط می‌شود، باید پیگیری شود. در این پروژه لازم است مقاوم‌سازی هر چه سریع‌تر انجام شده و خیابان بازگشایی شود. قناعتی افزود: فاز دوم پروژه برج میلاد، پروژه متوقف دیگری است که در کنار مرکز همایش‌ها به عمق 40 متر گودبرداری شده و با توجه به اینکه هوا رو به سردی می‌رود و فصل بارندگی در پیش است، به مشکل برمی‌خورد. افرادی هم بابت این پروژه طلبکار هستند که می‌گویند اگر قرار است پروژه متوقف شود، پول ما را بدهید و اگر شورا روی این پروژه دست گذاشته، تکلیف ما را مشخص کند. این عضو شورا اضافه کرد: گود خیابان خدامی در تقاطع خیابان ولیعصر نیز پروژه دیگری است که متعلق به بابک زنجانی است و متوقف مانده و از توقف این پروژه‌های گوناگون بعضا یکی، دو سال می‌گذرد. بنابراین از شهردار تهران و دست‌اندرکاران این حوزه درخواست می‌کنم نسبت به این پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشند و تکلیف پیمانکاران را روشن کنند یا پول آنها را بدهند یا اجازه ادامه کار به آنها بدهند. همچنین در جلسه روز گذشته شورا در جریان بررسی عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به موضوع ساخت‌وساز در تپه‌های عباس‌آباد پرداخته شد. اعضای شورا خواستار تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی برای پروژه‌های عمرانی این منطقه شدند که چمران، عضو کمیسیون شهرسازی شورا تذکر داد در این منطقه تنها اجازه ساخت برای فضاهای فرهنگی هنری است. رئیس شورای شهر هم یادآورشد: تمام ساخت‌و‌سازهایی که در این منطقه انجام شده است، مربوط به گذشته است. ساخت‌وساز جدیدی در این محدوده انجام نشده است. منبع: دنیای اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied