شمانیوز
شما نیوز

وزارت کشور تایید کرد: مرزبان ایرانی به شهادت رسیده است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): خبر شهادت جمشید دانایی فر یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده ایرانی توسط گروهک تروریستی ، از سوی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تایید شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، 'علی اصغر میرشکار' در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا خبر شهادت جمشید دانایی فر توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

ماجرا به هفدهم بهمن ماه سال ۹۲ بر می گردد که پنج مرزبان جمهوری اسلامی ایران به نام های 'رامین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری' در منطقه مرزی جکیگور استان سیستان و بلوچستان ربوده شدند و دو روز بعد گروهکی موسوم به «جیش العدل» با انتشار تصاویر آنان، مسوولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

با گذشت چند روز از این ماجرا گروهک مطالباتی مطرح کرد که نشان می داد میل و عجله چندانی برای شهادت مرزبانان ایرانی ندارد از این رو تلاش های دیپلماتیک، امنیتی ـ اطلاعاتی و نیز میانجیگری های محلی با گروهک جیش العدل آغاز شد.

در نهایت با پیگیری های صورت گرفته، چهار نفر از مرزبانان ایرانی از دست گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل بدون برآورده شدن مطالبات این گروهک رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند، اما سرنوشت گروهبان جمشید دانایی فر در هاله ای از ابهام قرار داشت تا به امروز که خبر شهادت وی مورد تایید قرار گرفت. تکمیلی: لحظاتی پیش، قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور نیز، خبر مربوط به شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی - که توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل به گروگان گرفته شده اند - را تأیید و اظهار کرد: منابع محلی تأیید کرده اند که خبر شهادت یکی از مرزبانان ایرانی به گروگان گرفته شده در این کشور صحت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied