شمانیوز
شما نیوز

دادستان زاهدان شهادت دانایی‌فر را تایید نکرد/ایران پاکستان را مسوول می‌داند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دادستان عمومی و انقلاب زاهدان شهادت جمشید دانایی‌فر را تایید نکرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، محمد مرزیه افزود: هنوز جنازه آقای دانایی فر به دست ما نرسیده است و تا زمانی که جسد به دست ما نرسد ما نمی‌توانیم شهادت وی را تایید کنیم.

وی افزود: اگر شهادت وی صحت داشته باشد قاعدتا باید جنازه به دست ما برسد که در حال حاضر این اتفاق نیفتاده است.

براساس این گزارش، 17 بهمن ماه سال گذشته پنچ تن از مرزبانان ایرانی در منطقه جکیگور در شرق کشور و در مرز مشترک با پاکستان توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل به گروگان گرفته شدند و به داخل خاک پاکستان انتقال یافتند. 4 تن از این مرزبانان آزاد شدند ولی در مورد جمشید دانایی فر تاکنون اخبار متفاوتی مطرح است.

این در حالی است که معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان شهادت جمشید دانایی‌فر را تایید کرد.

میرشکاری در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز تاسف از اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ربوده شدن پنج مرزبان ایرانی در 17 بهمن سال گذشته توسط گروهک تروریستی جیش العدل عوامل اطلاعاتی جمهوری اسلامی با کمک سران طوایف و اقدامات جدی جمهوری اسلامی، 4 تن از مرزبانان آزاد شدند ولی در مورد یکی از این مرزبانان بنام جمشید دانایی‌فر، چندین‌بار خبر شهادت و یا پناهندگی شایع شد که بلاخره با بررسی‌های اطلاعاتی و امنیتی معلوم شد این مرزبان عزیزمان به شهادت رسیده است.

وی این حادثه را به خانواده شهید دانایی فر، مردم سیستان و بلوچستان و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت.

هم‌چنین رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین المللی وزارت کشور گفت: هیچ خبری را درباره شهادت جمشید دانایی‌فر تأئید نمی کنیم.

روح الله جمعه‌ای درباره سرنوشت جمشید دانایی‌فر مرزبان ایرانی به گروگان گرفته شده توسط گروهک جیش العدل گفت:‌ تا زمانی که دولت پاکستان مدرک و سندی رسمی در مورد دانایی فر ارائه نکند هیچ خبری را تأئید نمی‌کنیم.

وی در پایان افزود: ما همچنان دولت پاکستان مسئول پیگیری سرنوشت دانایی فر می‌دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied