شمانیوز
شما نیوز

قلعه نویی: دوست دارم کی روش بماند

سرمربی استقلال پیروزی تیمش را به غلامحسین مظلومی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد از هفته ششم رقابت های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: این برد خوب را به یک بزرگ خوب تقدیم کنم. ما این برد را به آقای غلامحسین مظلومی تقدیم می کنیم که امروز نوه عزیزش در استادیوم با پیراهن ایشان حضور داشت. از خدا می خواهم ایشان را شفای عاجل دهد. خوشحالم که با یک بازی منطقی پیروز شویم. ما در نیمه دوم افت داشتیم اما توانستیم به بازی برگردیم و در ساختار دفاعی خوب بودیم. من اعتقاد دارم آنها یکی از بهترین های لیگ هستند و با پرس، هافبک ما را می خواستند خسته کنند.

وی افزود: من خوشحالم که سه امتیاز گرفتیم و سه گل زدیم و آرش برهانی هم گل زد. اگر او به دوران اوجش برگردد، مشکلات ما کمتر می شود. از هواداران هم تشکر می کنم که هر هفته بیشتر می آیند و امیدوارم در بازی های بعدی هم بیشتر به ورزشگاه بیایند.

وی درباره پاسخ از سوال ایسنا مبنی بر وضعیت ساختار دفاعی استقلال، بیان کرد: از سوال خوب شما متشکرم، ما ساختار دفاعی خوبی داریم. ما جلوی سایپا هم این وضعیت را داشتیم و امیدواریم این نظم دفاعی بهتر هم شود.

قلعه نویی درباره روند تیمش افزود: من از روزی که مربی گری را شروع کردم به بازی هجومی اعتقاد داشتم. جز پارسال که نمی خواهم به آن بازگردم، در سایر سال ها وضعیت خوبی داشتیم. ما حق داریم تا فردا خوشحالی کنیم و تنها باید به بازی بعد فکر کنیم. قبول دارم توقع ها از ما بالا می رود اما بازیکنان باید این توقع را برآورده کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه، آیا تیمش به ایده ال مورد نظر رسیده است، تصریح کرد: تیمی که شش گل می زند و گل نمی خورد، معمولا به آن آرمان ها نزدیک می شود. اگر دفاع های کلاسیک‌مان بازگردند، می توانیم در کاشته ها هم موفق تر باشیم. از نظم فعلی واقعا راضی هستم و به آنچه می خواستیم رسیدیم.

او درباره علیرضا رمضانی گفت: رمضانی یکی از آینده های فوتبال ماست. او احتیاج به زمان دارد. جوان ورودش به زمین مهم است. اگر برود و جواب ندهد، پروسه می خواهد تا به میدان بازگردد. او هر وقت به زمین برود می تواند کارایی داشته باشد. او بسیار بچه خوبی به لحاظ فنی و اخلاقی محسوب می شود.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره کی روش افزود: اولا من فی نفسه دوست دارم کی روش بماند ولی یکسری دوستان قلم به دست فضایی ایجاد کردند که به نفع فوتبال ما نیست. آنها به دنبال منافع خودشان هستند. چند نفری هستند که به فوتبال ایران خیانت می کنند و واقعیات را به مردم نمی گویند. وگرنه به لحاظ آماری ما نتیجه خوبی نگرفتیم. با اینحال چون او به فوتبال ما اشراف دارد، می تواند به ما کمک کند. این فرصت باید به او داده شود اما نباید قرارداد ترکمانچای با او بسته شود. باید منافع طرفین در آن در نظر گرفته شود. من موافقم او بماند اما نگاه من با آن کسی که میکروفون دارد و چند قلم به دست هم وجود دارند، متفاوت است. اگر من مدیر بودم کاری می کردم تا او حداقل تا پایان جام ملتها بماند.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied