شمانیوز
شما نیوز

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران شد/طلایی نایب رئیس شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مهدی چمران توانست با پیروزی بر احمد مسجدجامعی کرسی ریاست شورای چهارم را در سال دوم به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مهدی چمران که سابقه 10 سال ریاست برشورای شهر تهران را دارد با 18 رای به عنوان رییس شورای شهر تهران انتخاب شد .

در دومین سال تشکیل شورای شهر تهران انتخابات هیات رییسه برگزار و مهدی چمران که سابقه ریاست بر شورای شهر دوم و سوم را داشت به عنوان دومین رییس شورای شهر چهارم برگزیده شد .

در این انتخابات احمد مسجد جامعی از سوی اصلاح طلبان کاندیدای ریاست شورا شده بود که با 13 رای ریاست شورا را به چمران واگذار کرد .

در سال نخست شورای چهارم مسجد جامعی با 16 رای و چمران با 15 رای به ریاست شورای شهر تهران رسید .

طلایی نایب رئیس شورای شهر شد

شایان ذکر است، احمد حکیمی پور و مرتضی طلایی نیز برای نایب رئیس شدن با هم رقابت کردند که در نهایت حکیمی پور 15 رای و طلایی 15 رای اخذ کردند و یک رای سفید بود به همین دلیل رای گیری دوباره برگزار شد که پس از رای گیری مجدد طلایی با 17 رای انتخاب شد.

براساس این گزارش، ساعی، راستگو، قناعتی، جدیدی و تندگویان نیز برای منشی اول و دوم کاندیدا شدند که در نهایت ابوالفضل قناعتی با 18 رای به عنوان منشی اول انتخاب شد. همچنین با توجه به مساوی شدن رای الهه راستگو و محمد مهدی تندگویان برای انتخاب منشی دوم رای گیری دوباره انجام و سرانجام راستگو با 16 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شد.

در پایان انتخابات هیئت رئیسه نیز رضا تقی پور و اسماعیل دوستی برای سمت سخنگوی شورا کاندیدا شدند که تقی پور با 18 رای به عنوان سخنگو انتخاب شد. دوستی نیز 14 رای کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied