شمانیوز
شما نیوز

دلایل اقدام شهرداری برای پلمب باشگاه استقلال

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه مشکل پلمب ساختمان این باشگاه حل شده است تاکید کرد: در حال مذاکره با شهردار منطقه هستیم تا این مشکل را به نوعی حل کنیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مسئولان باشگاه استقلال امروز با یک مشکل ناخواسته مواجه شدند. ماموران شهرداری منطقه برای پلمب ساختمان این ساختمان به محل باشگاه استقلال در سعادت آباد رفتند و تلاش کردند حکم خود را اجرایی کنند. آنها مدعی شدند که اخطارهای زیادی از قبل به باشگاه فرستاده بودند که کاربری ساختمان باشگاه مسکونی بوده و امور مربوط به باشگاه را در ساختمان یاد شده پی بگیرند.

از طرفی دیگر تابلوهایی که در بیرون باشگاه نصب شده بودند هم مورد اعتراض ماموران شهرداری قرار گرفتند و حتی عنوان شده بود که یکی از دلایل اصلی پلمب ابن باشگاه نصب همین تابلوها بود که به هر صورت با تلاش مسئولان باشگاه، ساختمان رفع پلمب شد تا موقتا شرایط به حالت عادی باز گردد.

سیدسعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار مهر، گفت: پلمب باشگاه به خاطر کاربری آن بوده که ماموران شهرداری مدعی شدند که کاربری آن باید مسکونی باشد. ما نمی‌دانیم که چه کسی شکایت کرده ولی در حال مذاکره با شهرداری منطقه هستیم تا این مشکل را به نوعی حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تابلوهای بیرون ساختمان هم مشکل ایجاد کرده بود، گفت: نه این موضوع مشکل ساز نیست. تابلوها از قبل مجوز داشتند و پلمب باشگاه برای این نبوده است. منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied