شمانیوز
شما نیوز

شناسایی افراد همکار با داعش در ایران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم های امنیتی کشور کلیه فعالیت های خرابکارانه تروریستی و همکاری با داعش را تحت کنترل دارد و تمام افرادی که قصد همکاری با داعش را داشتند شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده درباره فعالیت های داعش در ایران گفت: سیستم های امنیتی کشور ما کلیه فعالیت های خرابکارانه تروررسیتی را تحت کنترل دارد و تمام افراد، شناخته و شناسایی شده اند.

وی افزود: اقدامات این افراد تحت کنترل و نظارت است و عده ای که سعی می‌کنند بازار تحرکات داعش را در کشور داغ کنند کاملا تحت کنترل هستند و به موقع سیستم امنیتی کشور وارد می شود و پاسخ این افراد را می دهد.

نقوی حسینی ادامه داد: در خصوص اقداماتی که در برخی شهرها برای همکاری با داعش انجام می‌شود باید گفت که هیچ حرکتی در جمهوری اسلامی ایران خارج از نگاه تیز بین سربازان گمنام امام زمان نیست و ما به موقع و در زمان خودش اقدام می کنیم.

این نماینده مجلس درباره اقدامات کمیسیون امنیت ملی دراین باره گفت: کمیسیون امنیت ملی از مسئولان امنیتی کشور دعوت کرده تا گزارشی در این خصوص ارائه کند.ما اطمینان خاطر داریم هیچ تهدیدی در خارج و داخل برای امنیت کشور ما نیست.

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied