شمانیوز
شما نیوز

هلاکت " ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزارت دفاع عراق و پنتاگون از کشته شدن سرکرده شماره یک گروه تروریستی داعش در حملات هوایی جنگنده های ایالات متحده به مواضع این گروه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، وزارت دفاع عراق و پنتاگون از کشته شدن سرکرده شماره یک گروه تروریستی داعش در حملات هوایی جنگنده های ایالات متحده به مواضع این گروه خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، هر چند وزارت دفاع عراق و پنتاگون کشته شدن "ابوبکر البغدادی" را تائید کرده اند اما هنوز کاخ سفید این موضوع را تائید نکرده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع عراق در حمله هوایی به مواضع داعش در نزدیکی موصل ابوبکر البغدادی رهبر شماره یک داعش به همراه "ابوهاجر الصوفی" یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید این حمله هوایی را تائید کرده اما "بن رودز" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که کاخ سفید در حال انجام تحقیقات در مورد کشته های این حمله است.

بغدادی در حالی کشته شد که رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته و در نشست ناتو رایزنی های گسترده ای را برای ایجاد ائتلاف علیه داعش انجام داده بود. منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied