شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار والیبال ایران و استرالیا+ تصاویر دیدار

نتیجه دیدار والیبال ایران و استرالیا

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، یم ملی والیبال کشورمان پس از آن که توانست در مرحله مقدماتی تیم های بلژیک، ایتالیا، امریکا و پورتوریکو را شکست دهد با کسب پنج امتیاز به مرحله دوم صعود کرد این صعود در تاریخ والیبال کشور بی سابقه بود و برای نخستین بار رخ داد. تیم ملی والیبال استرالیا نیز به دلیل آن که در مرحله مقدماتی مقابل تیم های هم گروهش صربستان، لهستان و آرژانتین امتیازی کسب نکرد هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول گروهش در مرحله دوم ایستاده است . استرالیا با میانگین سنی 24 سال و 2 ماه 200 سانتی متر بلندی قامت، 351 سانتی متر ارتفاع حمله و 337 سانتی متر ارتفاع دفاع امروز در مقابل تیم ملی کشورمان با میانگین سنی 26 سال، 194 سانتی متر بلندی قامت 336 سانتی متر ارتفاع حمله و 317 سانتی متر ارتفاع دفاع صف آرایی می کند.

ترکیب 12 نفره ایران مقابل استرالیا اسلو بودان کواچ سرمربی تیم ملی برای اولین بازی دور دوم قهرمانی جهان سعید معروف،سید محمد موسوی،مهدی مهدوی، شهرام محمودی،فرهاد قائمی ،فرهاد ظریف ،مجتبی میرزاجانپور،میلاد عبادی پور،امیر غفور، آرمین تشکری، عادل غلامی، پوریا فیاضی را انتخاب و معرفی کرد. این ترکیب همان ترکیب آغاز کننده دور مقدماتی برای بازی با ایتالیا و امریکا است و بدین ترتیب سامان فائزی و عبدالرضا علیزاده از روی سکو بازی را تماشامی کنند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22:55 به وقت تهران به مصاف استرالیا رفت.

ست نخست این دیدار با برتری 25 بر 23 شاگردان کواچ به پایان رسید.

دومین ست این دیدار نیز با برتری 25 بر 21 نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
استرالیایی ها در ست سوم به خود آمدند و اجازه ندادند تا نمایندگان کشورمان 3 بر صفر مقابل آنها به پیروزی برسند. این ست با برتری 25 بر 21 استرالیا خاتمه یافت.

ايران ست چهارم را با نتيجه 25 بر 17 برد و در مجموع ديدار را با نتيجه 3 بر 1 برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied