شمانیوز
شما نیوز

حواشی دیدار والیبال ایران و لهستان /تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تیم‌های ملی والیبال لهستان و ایران از ساعت 22:55 روز شنبه در چارچوب مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی سنگین را تیم میزبان با حساب 3 بر 2 به سود خود پایان داد. لهستانی‌ها ست‌های اول و دوم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 16 به سود خود پایان دادند اما در ست های سوم و چهارم این تیم ایران بود که 26 بر 24 و 25 بر 19 برنده شد. ست پنجم این دیدار نفسگیر را تیم لهستان 16 بر 14 برنده شد تا در مجموع برنده بازی باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در مرحله دوم رقابتهای جهانی لهستان برابر میزبان به میدان رفت و در حالی که دو ست ابتدایی را تحت تاثیر جو سالن به راحتی در اختیار میزبان مسابقات قرار داده بود بازی را به ست پنجم کشاند اما در نهایت این بازی را واگذار کرد تا صعودش به مرحله بعدی به اما و اگر کشیده شد.

تیم‌های ملی والیبال لهستان و ایران از ساعت 22:55 روز شنبه در چارچوب مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی سنگین را تیم میزبان با حساب 3 بر 2 به سود خود پایان داد. لهستانی‌ها ست‌های اول و دوم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 16 به سود خود پایان دادند اما در ست های سوم و چهارم این تیم ایران بود که 26 بر 24 و 25 بر 19 برنده شد. ست پنجم این دیدار نفسگیر را تیم لهستان 16 بر 14 برنده شد تا در مجموع برنده بازی باشد.
تیم ایران در صورتی که روز یکشنبه صربستان را ببرد و لهستان به فرانسه ببازد صعود می‌کند. عکس های سایت فدراسیون والیبال از حواشی این دیدار را در زیر می بینید.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied