شمانیوز
شما نیوز

طناز طباطبایی در آرایش غلیظ +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله در تاریخ 26 شهریور ماه اکران خود را به سرگروهی سینما استقلال آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از مهر، فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله در تاریخ 26 شهریور ماه اکران خود را به سرگروهی سینما استقلال آغاز می‌کند.

فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» تازه ترین اثر حمید نعمت‌الله بعد از «بی پولی» است که به تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید ملکان ساخته شد.

حمید نعمت الله جایزه هیات داوران سی و دومین جشنواره فیلم فجر را برای این فیلم سینمایی دریافت کرد و در همان زمان هم نظر منتقدان و مخاطبان سینمای ایران را به خود جلب کرد.

یکی از نکات قابل توجه در این فیلم سینمایی موسیقی متن و ترانه پایانی «آرایش غلیظ» به آهنگسازی سهراب پورناظری و آواز همایون شجریان است.

این فیلم سینمایی ماجرای جوانی است که بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوري يكي از دوستانش را بالا مي كشد و از طريق دختری كه دوستش دارد تلاش مي كند آن ها را بفروشد. این فیلم سینمایی در تهران، کیش، بندر لنگه و بندر کنگ جلوی دوربین رفته است.

در فیلم «آرایش غلیظ» حامد بهداد، طنار طباطبایی ، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری بازی کرده اند.

«آرایش غلیظ» چهارشنبه 26 شهریور ماه ساعت 20:30 با حضور عوامل فیلم در سینما استقلال رونمایی می شود.

علاوه بر عوامل فیلم، برخی از اهالی سینما نیز در اکران خصوصی این فیلم سینمایی حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied