شمانیوز
شما نیوز

اولین‌واکنش‌احمدی‌نژادبه‌انتخابات‌ریاست‌جمهوری‌آتی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران هفته گذشته در جمع تعدادی از حامیان خود در دفتر ولنجک گفت که تا سخن از بهار می آوریم، عده ای عصبانی می شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به تازگی ویدیویی از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در فضای مجازی منتشر شده که او در حال سخنرانی در میان حامیان خود مشاهده می شود.

در این ویدیو، محمود احمدی نژاد خطاب به حامیان خود گفت: تا سخن از بهار می آوریم، عده ای عصبانی می شوند. رئیس جمهور سابق ایران بیان داشت: اگر موضوع بهار از زندگی ما بیرون رود، چیزی اما باقی نمی ماند. وی افزود: تمام آن روح انسانی ما به امید رسیدن بهار در حال تحمل زمستان است، مگرنه این عالم با وضعیت موجودش قابل تحمل نیست. احمدی نژاد خاطرنشان کرد: عشق به بهار و امید به آن است که آدم را زنده می کند که باید بگویم در وجود همه هست، ولو انکه متوجه نشوید. رئیس جمهور سابق ایران اضافه کرد: در واقع، عشق به اینکه یک روز بهتر و شرایط بهتری وجود خواهد داشت، ما را زنده نگه می دارد. وی گفت: اتفاقا از نقاط اصلی تمرکز شیطان غفلت کردن از بهار است، انقدر روی این مسئله کار کرده که تا اسمش را می اورید، یک عده عصبانی می شوند. یکی از حامیان احمدی نژاد در پایان سخنان او گفت: ما منتظر بهار 96 هستیم. احمدی نژاد در واکنش به آن همراه با خنده گفت: انشالله، راستی بهار 96 چه خبر است؟ رئیس جمهور سابق ایران افزود: اتفاقا من از همین الان منتظر بهارم و هر روز باید منتظر بهار باشید. منبع: انتخاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied