شمانیوز
شما نیوز

ابوترابی:آقای‌رسایی‌اینجاجای‌عربده‌کشیدن‌نیست!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در ادامه محمد حسن ابوترابی فرد اجازه ادامه نطق رسایی را به وی نداد و میکروفن وی را قطع کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس نسبت به عدم محکومیت مواضع نخست وزیر انگلیس توسط محمد حسن ابوترابی‌فرد اعتراض کرد و در ادامه پس از این که ابوترابی به او گفت مجلس جای عربده کشیدن نیست جلسه مجلس را ترک کرد.

حمید رسایی خطاب به ابوترابی‌فرد که اداره جلسه امروز را به عهده داشت گفت: ای کاش امروز آقای لاریجانی رئیس جلسه بود. من از سکوت شما تعجب کردم و از آقای لاریجانی تشکر می‌کنم که دیروز موضع‌گیری خوب و محکمی در مقابل توهین نخست وزیر بی‌ادب انگلیس کردند. وی افزود: با توجه به این که مواضع آقای لاریجانی در سیاست خارجی مواضع خوبی است، اگر امروز ایشان در مجلس بود حتما صحبت می‌کرد؛ چرا حضرت عالی سکوت کردید در حالی که رئیس جلسه باید به نمایندگی از مجلس صحبت کند؟ رسایی ادامه داد: متاسفانه در پرتو سیاست‌های غلط خارجی بعد از 35 سال رئیس جمهور محترم در سفر نیویورک به ملاقات نخست وزیر انگلیس رفت ما از آنچه در این ملاقات گفته و شنیده شده خبر نداریم؛ البته زمانی که آقای روحانی برگشت ان شاء الله اطلاع رسانی می‌کند. وی خاطر نشان کرد : دیوید کامرون چند ساعت بعد از ملاقات با رئیس جمهور ما پشت تریبون سازمان ملل رفت و به ملت ایران و نظام اسلامی و حتی همین دولتی که به او احترام گذاشته و به ملاقاتش رفته بود توهین‌های مکرر کرد. رسایی اضافه کرد:‌ من از آقای روحانی تشکر می کنم که با اعوذ بالله من الشیطان الرجیم به سفر رفت. در ادامه محمد حسن ابوترابی فرد اجازه ادامه نطق رسایی را به وی نداد و میکروفن وی را قطع کرد. ابوترابی به رسایی گفت: فرمایش شما را همه شنیدند. او در ادامه در واکنش به فریادهای رسایی افزود: اینجا جای عربده کشیدن نیست. نایب رئیس مجلس خطاب به این نماینده مجلس گفت: ما برای شما احترام قائلیم و شما نباید این طور در جلسه داد بزنید و این طور صحبت کنید. تذکر شما مرتبط به دستور جلسه نبود اما به این دلیل که در مورد نخست وزیر انگلیس مطلبی گفتید ما آن را گوش کردیم. رسایی در ادامه جلسه مجلس را به نشانه اعتراض ترک کرد و با فریادهای خود گفت: من در جایی که به من بگویند عربده کش نمی‌مانم. منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied