شمانیوز
شما نیوز

تبلیغ حشیش روی خودرو و تیشرت ایرانی ها/عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): با تلاش برخی افراد و جریان ها تبلیغات ماده خطرناک "حشیش" بر روی خودروها، لباس ها و تی شرت ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گرفتن فقط به خاطر یک دلیل و آن هم ایستادن روی پای خود و تکیه نکردن به بیگانگان بود که همواره از طرف دشمنان مورد حمله های مختلف قرارگرفت که یکی از این حملات بحث تهاجم فرهنگی است.

تهاجم فرهنگی دشمن به کشور ما برای تضعیف افراد جامعه است و دشمن در صدد است تا با ورود عناصر مخرب ازرش ها و اعتقادات مردم را هدف قرار دهد تا به این طریق خیلی از اعمال و رفتاری که خارج از شئون اسلامی است عادی شود و قبح آن از بیین می رود.

به دلیل اهمیت بحث فرهنگ، مقام معظم رهبری بارها و بارها این موضوع را به مردم و مسئولان کشور گوشزد کرده اند و بر این موضوع تاکیید داشته و دارند؛ به طوری که ایشان امسال را سال فرهنگ نام گذاری کردند و در قسمتی از سخنانشان فرهنگ را مانند هوا برای افراد یک جامعه دانسته اند که در آن رشد و پرورش پیدا می کنند که اگر آن هوا سالم باشد افراد یک جامعه نیز سالم هستند.
از آنجایی که دشمن نتوانست در بحث تهاجم نظامی موفق باشد به شیوه ها و راه های دیگری روو آورد که همان تهاجم فرهنگی است.
در این بین طی روزهای اخیر شنیده شده یک سری افراد سودجو به تبلیغات ماده خطرناک "حشیش" پرداخته اند و با تبلیغ بر روی خودروها و لباس ها و تی شرت ها در کوچه و خیابان ها آزادانه این کار را انجام می دهند.
این تبلیغات به زبان انگلیسی صورت می گیرد و خیلی از افراد از معانی این جملات خبر ندارد و با سو استفاده از بی اطلاعی مردم که اصل موضوع چیست،به مقاصد شوم خود دست پیدا می کنند.
به نظر می رسد که پشت این ماجرا افراد سود جو و یا جریان های خاصی وجود دارند.این سوداگران مرگ با سو استفاده دست به چنیین کارهای می زنند و با این کار باعث رواج مصرف مواد مخدر دربیین
جوانان می شود.
چندی پیش هم تبلیغات مواد مخدر دیگری به نام "ماری جوانا" نیز بر روی تی شرت و ماشین ها رونق گرفته بود و این بار به سمت مواد مخدر دیگری مانند "حشیش" نیز رفته است.
مسئولان باید با این افراد که با جان مردم معامله می کنند بر خورد جدی داشته باشند و به آنها اجازه ندهند به صورت آزادنه و به راحتی جوانان ما را به سمتی که این افراد سود جو می خواهند کشانده
شوند.
در این بین مسئولان فرهنگی کشور نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهند تا استفاده از این لباس ها در بیین جوانان رونق پیدا نکند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied